Wpis z mikrobloga

Prawy tył ręczny słabszy niż w lewym, zacisk regenerowany rok temu (1 rok od nowości i musiał być regenerowany) plus nowe klocki.
Regulacja linek ma tylko jedną wspólną nakrętkę.... da się to jakoś inaczej wyregulować? Tyle kasy w to auto poszło, że naprawdę już w tym roku mechanika nie chcę widzieć, dziś odebrałem od mech.
#mechanikasamochodowa
#samochody
  • 6
@trzaichlac69: @WykopanyDzon Peugeot 307 i tarcze z tyłu.
Zacisk ma dwa lata a rok temu musiał być już regenerowany bo zapomniałem spuścić ręcznego do wymiany klocków i go #!$%@?, ale po regeneracji hamulec roboczy działa fajnie a ręczny kiepski.
@agareas:
nie mialem kontaktu z tym autem. ale z ciekawosci wyszukalem wymiane tylnych hamulcow na youtubie i z tego co widze nie masz zadnej regulacji na linkach przy zaciskach. jest tylko ta hustawka z jedna nakretka o ktorej mowisz, zaraz za dzwignia hamulca
a linki byly wymieniane? moze jedna juz jest rozciagnieta? bo po za nowa linka to nie wiem co by moglo pomoc.
mozesz sprobowac samemu wymusic wiekszy naciag linki
WykopanyDzon - @agareas: 
nie mialem kontaktu z tym autem. ale z ciekawosci wyszukale...
Prawy tył ręczny słabszy niż w lewym, zacisk regenerowany rok temu (1 rok od nowości i musiał być regenerowany) plus nowe klocki.


@agareas: A jak ciągniesz za dźwignię to obie dźwigienki przy zaciskach równo chodzą?
I czy jedna z nich nie jest jakoś wygięta w sposób który zmienia jej ramię?
Chodzi o to ramie które widać w 2:53 filmu od @WykopanyDzon

Jak je ciągniesz ręcznie (np. kombinerkami), to stawiają równy opór?