Wpis z mikrobloga

Mirki nie sądziłem, że opony zrobią taką różnicę!

PIRELLI CINTURATO GRAVEL H.

Nie wiem czy to przez szerokość czy rzeczywiście są takie ekstra ale na szutrze pewność prowadzenia wzrosła bardzo. Dopiero założyłem ale już widzę różnicę. Wcześniej miałem lekko sparciałe conti speedride szerokość 42C i tu kolejne zaskoczenie bo Pirelli mają 45C- teoretycznie tylko 3mm a w praktyce wygląda jak 1cm szersza.

Polecam promke na outlet canyon, oponki dalej są tylko już 150zł\szt.

Zastanawiam się tylko czy da się wyeliminować takie małe nierówności na oponie, które widać przy obracaniu kołem, felgi są proste.

#rower #gravel #chwalesie
Sceptykbezzdania - Mirki nie sądziłem, że opony zrobią taką różnicę!

PIRELLI CINTURA...

źródło: temp_file5711536157613506440

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
@Sceptyk_bez_zdania: szosowcy se wymyślili zasady, żeby czuć się bardziej elitarnymi na tle innych rowerzystów, ale nie wiem jak się to ma do rowerów typu gravel, gdzie sam fakt istnienia tego typu rowerów sugeruje wyrwanie się z klasycznych rowerowych schematów. Jak dla mnie to zwykły gatekeeping.
  • Odpowiedz
@Sceptyk_bez_zdania: no nie jest top optymalne rozwiązanie z tak mało wystającym wentylem, ale jeżeli dajesz rady to napompować to niech sobie będzie jak jest.

Ja piję do tego, że wentyle powinny być na środku napisu na oponie, dzięki temu jak przebijesz dętkę to szybko zlokalizujesz miejsce na oponie gdzie może być jakieś ciało obce.
  • Odpowiedz
a jakie to ma znaczenie?


Co? Sam przecież pisałeś:

wentyle powinny być na środku napisu na oponie, dzięki temu jak przebijesz dętkę to szybko zlokalizujesz miejsce na oponie gdzie może być jakieś ciało obce


@ujdzie: nie musi rotować oponą bo ma oznaczenie na obręczy.
  • Odpowiedz