Wpis z mikrobloga

Zainstalowałem sobie anti-lag (system podtrzymywania ciśnienia doładowania) w aucie i jezus maria ile to zabawy xD

Działa to tak: wciskamy odpowiedni przycisk, gaz, obroty powoli rosną, auto prawie nie przyśpiesza ale rozkręca turbiny. Puszczamy przycisk, auto wystrzeliwuje do przodu bez najmniejszego laga

Oczywiście na drodze kompletnie bezużyteczne i turbo dostaje po dupie, ale za to bardzo fajnie wciska w fotel. U mnie na seryjnych dwóch malutkich sprężarkach, które i tak bardzo szybko wstają nie jest to coś mega przydatnego, ale jak ktoś ma włożone do auta single turbo wielkości wiadra z odczuwalną turbodziurą - takie coś znakomicie poprawia elastyczność

Bardzo polecam dla właścicieli N54, N55 czy B58 od #bmw

#samochody #motoryzacja #tuning #mechanikasamochodowa
Atreyu - Zainstalowałem sobie anti-lag (system podtrzymywania ciśnienia doładowania) ...
  • 14
Działa to tak: wciskamy odpowiedni przycisk, gaz, obroty powoli rosną, auto prawie nie przyśpiesza ale rozkręca turbiny. Puszczamy przycisk, auto wystrzeliwuje do przodu bez najmniejszego laga


@Atreyu: Coś Ci napiszę jutro. :D
daj znać jak pognie Ci korby albo turbina poleci na księżyc :) ALS niestety tylko do pojazdów na tor/driftowozów.


@GeDox: @reakwon spokojnie, to nie jest żaden 2step, ani system działający ciągle tylko coś co wywołuje na zawołanie. To z najpopularniejszego softu jaki jest obecnie do BMW (MHD), tysiące aut na tym jeżdżą po drogach

O korby się nie boję, bo to N54. Natomiast turbo dostaje pod dupie kilka razy bardziej niż