Wpis z mikrobloga

wyprane mózgi mają te eko zjeby


@kikiton: Ani TVN ani Beata Tadla nie są eko #!$%@?. Najbliżej do tego miana pasażerce z wywiadu i zapewne byłaby zadowolona, że tak na wypoku się o niej myśli, czemu też daje wyraz krytykując durną formułę programu.
  • Odpowiedz
@qwenti: No ale branża rozrywkowa jest poświęcona rozrywce. Natomiast branża motoryzacyjna to przede wszystkim transport, przemieszczanie się z miejsca a do miejsca b, zwłaszcza w mieście. Jest jednak różnica między korzystaniem z siłowni czy wyjściem do muzeum (podejmujesz działanie zgodnie z jego przeznaczeniem, bo przeznaczeniem jest rozrywka) a bezsensownym jeżdżeniu po mieście (działanie niezgodne z przeznaczeniem, bo przeznaczeniem jest jak najsprawniejsze przemieszczanie się). Samochodem dla rozrywki można jeździć na torze wyścigowym
  • Odpowiedz
to było by wiadomo że żartuje


@kikiton: Ale ona nie żartuje. Kazali jej robić program, w którym będzie wozić elektrykiem gości i z nimi gadać, żeby się kliknięcia i reklamy zgadzały. Ona wykonuje polecenia swojego szefa z Onetu. Oni nie są debilami, tylko mają w dupie marnowanie energii i generowanie niepotrzebnego ruchu w mieście (wiem, że jedno auto różnicy nie zrobi, ale to popularny program i promuje takie jeżdżenie bez sensu
  • Odpowiedz
właśnie o to mi najbardziej chodziło. Sam zastanawiałem się nad corollą gr. Niby fajnie, ale jak mi facet w Zabrzu powiedział, że trzeba czekać 2 lata prawie na kombi, to podziękowałem.


@login_cwiczebny: Jak zamawiałem Priusa dwa miesiące temu to w salonie już stała poliftowa Corolla TS Kombi (poznałem po przednich światłach), z tym że to była wersja Style. Zdziwiłem się, że już była dostępna. No ale może faktycznie na GR'a czeka
  • Odpowiedz
@framugabezdrzwi: idea tych wywiadów opiera się na tym, że w trakcie jazdy rozmowy się po prostu przyjemniej prowadzi - łatwiej się odprężyć (atleast pasażerowi), zebrać myśli, nie trzeba się patrzeć rozmówcy w oczy etc.

Kto jeździł na night drive'y z różowymi temu raczej nie trzeba tłumaczyć, a kto nie to cóż ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
oczywiście że ma racje co to za pomysł jeździć po mieście i robić wywiad w samochodzie jak można normalnie usiąść w jakimś studio a jak nie ma się studia to można w kawiarni jakiejś albo coś no nie wiem nawet w parku co to za głupota robić wywiad w aucie XD


@zeszyt-w-kratke: Sama koncepcja na wywiad w samochodzie jest tak w ogóle moim zdaniem świetna, ale nie jeżdżenie bez celu po
  • Odpowiedz
@Keiosss: no toś filozof zap..rdolił dobre dawkie mondrości. Tera obskocz wszystkie kwadraty i wytłumacz wsiowym krwom chamom, żeby nie pałowali swoich 25 letnich prestiżówek po nocy, wytłumacz to pijanym sk..synom którzy przy okazji jazdy bez celu powodują śmiertelne wypadki, wytłumacz to ogierom szukającym łatwych szmat żeby nie puszyli sie wypożyczonymi samochodami.
Takim uczynkiem zrobisz więcej pożytku niż jak tu się żeś głośno #!$%@?ł w kalesony że jakaś kolesiowa z tv jeździ
  • Odpowiedz
łatwiej się odprężyć (atleast pasażerowi), zebrać myśli, nie trzeba się patrzeć rozmówcy w oczy etc.

@BiauekRemover: można też zająć się czymś innym niż prowadzenie, np. czytać gazetę

Jak nie widzisz różnicy między wywiadem na żywo który ma przedstawić jakiś temat, a nightdrivem no to cóż ¯\(ツ)/¯
framugabezdrzwi - > łatwiej się odprężyć (atleast pasażerowi), zebrać myśli, nie trze...

źródło: uid_8ee2b1062c7543e7823296dae22bb1b2_width_1280_play_0_pos_0_gs_0_height_720

Pobierz
  • Odpowiedz
@framugabezdrzwi: ja tylko tłumaczę skąd się w ogóle wzięło takie podejście do prowadzenia wywiadów, czy było odpowiednie w tej sytuacji to już inna kwestia - wywiadu nie widziałem, samego programu też, mam jedynie porównanie z wywiadami Winiego gdzie taka forma jest bardzo spoko.

Ewentualnie i miss your point i faktycznie po prostu nie widzę różnicy, szczerze nie czuję by mi to umniejszało, wywiady to nie mój konik( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz