Wpis z mikrobloga

Cześć. Szukam jak najtańszego i bezawaryjnego samochodu z gazem, znalazłem Corolle z 2002. Gość dużo przy niej robił i jest mechanicznie dobrze, ale podwozie jest w takim sobie stanie.

Ja nie umiem ocenić, czy to jest już coś, czym trzeba się martwić w 20-letnim samochodzie, czy da radę to jakoś zakonserwować za kilka stówek? Moglibyście ocenić czy da radę przejeździć tym samochodem jeszce z 2/3 lata? Nie chciałbym problemów na przeglądach np. Gość chce za niego 9300, ale na pewno trochę zejdzie z ceny.

Wrzucam tutaj i w komentarzu trochę zdjęć.

#samochody #motoryzacja
Pobierz DywanTv - Cześć. Szukam jak najtańszego i bezawaryjnego samochodu z gazem, znalazłem ...
źródło: IMG_20230821_183551
  • 30
Ręki nie dam sobie uciąć, ale faktura nie przypomina oryginału


@kiszczak: patrzę teraz po ogłoszeniach i fabryczny baran rzeczywiście jest inaczej zrobiony, nie wychodzi tak wysoko. Ktoś go zrobił później, ale raczej nie w garażu na szybko chlast-chlast. Być może wtedy też była zrobiona konserwacja pod maską.

@DywanTv nie ma tragedii, jedyne czym bym się zajął po ewentualnym kupnie to ranty progów i te okolice baku.
@DywanTv: wygląda trochę trochę gorzej od dołu niż moja fabia z 2001r. z tym że u mnie nic nie było robione blacharsko.

nie dałbym 9300zł za auto 20+ lat które wchodzi w fazę zamiatania rdzy z pod samochodu bo zacznie zaraz tak żreć że nie obejrzysz się a fury nie będzie. 23 lata w górę ostro wszystkie auta zaczyna pożerać mimo że mając 19 lat nawet kropki rdzy mogło nie być.
@r5678: Dobra, to szukam dalej. Ogólnie budżet miałem tak do 18k, ale po wizycie u handlarza, przejrzeniu ogłoszeń itd. pomyślałem, że kupię coś do jazdy na 2/3 lata, dozbieram drugie tyle i kupie coś dużo porządniejszego. Wiec teraz szukam czegoś taniego. Może tez kupie jakąś Astrę/Corolle w benzynie i sam zagazuje, to chyba lepsze wyjście.
@DywanTv: w tym budżecie czyli coś taniego to szukaj już z gazem. po co wywalać 3000zł na gaz, zwłaszcza że autem najpierw musisz trochę pojeździć aby wiedzieć w jakim jest stanie i czy warto inwestować. a w gazie nie ma co się psuć zbytnio, każdy serwis jest prosty a cześci są tanie. Kupowałem auta mające instalację nawet i ponad 10 letnie i nie miałem nigdy problemów. to wtedy parę wężyków musiałem