Wpis z mikrobloga

@danielm80: Praca z jedną-dwoma osobami. Komunikacja via facebook stała się ciężka od kiedy wprowadzili nowe wiadomości.

Obecnie testuję Podio.com i muszę przyznać, że bogactwo tego narzędzia mnie zaskakuje.

Dla 4 pracowników jest darmowe, więc spoko.

Ale szukam także alternatywy
@happyt: Dzięki.

Trello nie znałem i wygląda na fajną sprawę.

W podio poznałem właśnie ciekawą opcję np. łatwe generowanie dowolnych formularzy np. zgłoszenie błędu itp. Każdy moduł (aplikacje) można w dowolny sposób edytować tj. dodawać nowe pola, usuwać, zmieniać ich wartości - fajna sprawa i bardzo przydatna.

Brakuje mi tylko komunikatora.

Zabiorę się za sprawdzenie Trello :)
@le1t00: Podio też fajne :) Trze będzie napisać do nich z propozycją przetłumaczenia na pl, bo jak znam życie więcej czasu poświęcę nad tłumaczeniem klientom "co, gdzie i jak" niż nad faktycznym projektem.
@le1t00: W moim przypadku prawdopodobnie nie uda się wdrożyć pełnego pakietu do zarządzania projektami. Dlatego stwierdziłem, że skupię się wyłącznie na warstwie prezentacji. Korzystam z invisionapp.com/ (jeden projekt za darmo) i mocku.ps (to na szybkie rzeczy, ale chyba upadło). Jak znasz podobną apkę do tych powyżej, daj cynk ;)