Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim, nie jest to pierwsza taka historia i myślę ze nie warto się rozwodzić ale zawsze warto się dzielić żeby wszyscy wiedzieli jak działa jedna z największej sieci sklepów w Polsce czyli MEDIA EXPERT i gorąco odradzić wszystkim jakichkolwiek zakupów w tych sklepach.
TLDR: Media expert wciska mi usługe nie informując o istotnych warunkach jej realizacji, próbuje mnie skasować dodatkowo za czynność która zazwyczaj jest uwzględniona w takiej usłudze a na koniec gubi moją własność. Najgorsza obsługa klienta z jaką spotkałem się od lat. Cygan na bazarze by mnie lepiej potraktował.

UNIKAĆ MEDIA EXPERT JAK OGNIA. Obsługa klienta na poziomie tak słabym że aż trudno w to uwierzyć.

#mediaexpert #reklamacje #indiana
  • 7
  • Odpowiedz
@Tomsonem321: Z mojego doświadczenia osobistego i wykopowego mogę stwierdzić że warto odradzać zakupy gdziekolwiek. Każda sieć daje dupy, trzeba walczyć o swoje. Ja np często kupowałem w x-kom, ile sie ku*r*w*a naczytałem o tych #!$%@? to głowa mała. Więc wybierałem morele, ale tam też #!$%@?, więc wybierałem innych... Zawsze się kierowałem niską ceną. Może jednak warto przepłacać?
  • Odpowiedz
  • 0
@omnipotentmasterofnone niestety od czasów pandemii jakość usług i produktów wszelakiej maści spadła na łeb na szyję. Bylejakość w każdej możliwej dziedzinie i to poziomie w który ciężko uwierzyć. Szkoda tylko że nie widać tego w cenach tych wszystko produktów i usług które często w nazwie mają PREMIUM
  • Odpowiedz