Wpis z mikrobloga

Mirki, mam problem. Podpisałam wczoraj z plusem umowę na abonament, w pakiecie 2 GB. Pobrałam kilka aplikacji, poprzeglądałam internet - wyszło 270 MB według licznika danych. Dostaje dziś od plusa sms z automatu, że pakiet został przekroczony. Jak dla mnie niemożliwe, ale teraz za przekroczenie się płaci, więc wyłączyłam transmisję danych. Dzwonię na infolinię, dziewczyna nie umie mi nic doradzić poza tym, żebym wyłączyła internet. WTF? Co z tym zrobić?

#plus #telefony
  • 28
@Iewy: Mam.

@wyc: Hm, to ciekawe, może jakiś masowy problem?

@TalesFromNebula: No nie umie. Mówi, żebym sobie wyłączyła transmisję i pisała reklamację.

@Hulk: Wiadomo, ale bez przesady. Nie odpalałam nawet nic z yt - głównie wykop, kilka aplikacji, kilka rozmów przez mesendżera itd.

@rudy103: Przedłużenie, chociaż z przejściem z mixa na abonament.

@dew326: To już jakiś konkret, zaraz sprawdzę.
@gaska: Ja w Plusie też miałem taki problem, ale jak do BOK zadzwoniłem to facet mi coś tam ręcznie posprawdzał. Ogólnie Plus to syf, jak spłacę swój abonament to już nigdy tam nie biorę polskiej umowy.
@gaska: plus oszukuje na danych ale max 30%, poza tym rozlicza za każde 100kb, odzielnie wychodzące i przychodzące co jeszcze przyspiesza zużycie. Sprawdzaj kodem stan pakietu a nie licznikiem w telefonie.
@TalesFromNebula: Pewnie po prostu nie wiedziała co doradzić i tyle. Słabo to brzmi póki co, ale skoro już się związałam to pozamiatane.

@prawdziwek: Wiadomo, wiadomo, ale zdziwiłam się, że przy tak stosunkowo niewielkim użyciu poszło teoretycznie 2GB - korzystałam przecież z netu w telefonie wcześniej i nigdy nie miałam takich jazd, chociaż pakiet miałam znacznie mniejszy.

@rudy103: Skończył. Nowa umowa na abonament podpisana od wczoraj.
@gaska: Jakiś czas temu z tego co pamiętam UE wprowadziła przepis, wg którego można wystąpić z umowy przed jej zakończeniem. Ja się na to nie załapałem, ale jak sytuacja będzie krytyczna to się tym może zainteresuj. :P
@gaska: Na pocieszenie jeszcze dodam, że póki byłem w Plusie na kartę, czyli bez żadnych umów - miałem masę ciekawych promocji co jakiś czas. Tanie minuty, pakiety internetowe np. 10gb za grocze czy darmowe smsy. I to wszystko za doładowania za 30 PLN. Kiedy wziąłem komórkę w MIXie to przez pół roku jej nie używałem, bo dali mi uszkodzoną, a jak im zwracałem do serwisu to po paru tygodniach... wydawali znowu
@gaska: jak ja byłem przedłużać umowę to wyraźnie koleś mówił, że okres rozliczeniowy wchodzi od tego i od tego i żeby jeszcze nie myśleć, że się ma te pakiety, może trafiłaś na niekompetentną osobę :(
@jordanos: Właśnie zawiedziona jestem trochę bo od lat przedluzam umowy w tym samym salonie, gość pracuje tam bardzo dlugo. Mieli jakieś zawirowania z regulaminem - zmienił sie tego dnia, kiedy przedluzalam, moze wprowadziło go to z równowagi i zapomniał - nie szukam w tym od razu złośliwości. U mnie w pracy też sa wprowadzane zmiany w centrali i nic nam nie mówią, a system sie sypie, takze rozumiem takie akcje.
@gaska: Teraz weszły te taryfy LTE i mało kto na dzień dobry je rozumiał, stąd zamieszanie.

Często ludzie dzwonią z podobnymi problemami, ale od strony systemu to wygląda tak, jakby klient jednak normalnie zuzył pakiet. Może Twój tel Ci coś pobierał bez Twojej wiedzy? Jakieś aktualizacje itd? Niestety więcej powiedzieć nie jestem w stanie. Jak wystawiłaś reklamację, to więcej się zrobić nie da.
@gaska: @jordanos:

Przedłużajcie tylko przez DOK, albo internet. Trzeba poczekać na kuriera, ale przynajmniej jest pewność większa. W punkcie jak Wam coś powiedzą, to potem przy reklamowaniu jest słowo przeciwko słowu, a u nas są rozmowy nagrywane i konsultanci są z losowych rozmów oceniani, więc za przekazanie błędnych info są nieprzyjemności.
@skvader: Aktualizacje przez WiFi robiłam, więc nie sądzę żeby to było to. Czy Twoim zadaniem opcja z okresem rozliczeniowym wchodzi w grę? Nie zrobiłam reklamacji, bo nie wiem czy to nie przez to.
@gaska: Zadzwoń jeszcze raz do nas (nie obsługuje tego wiec nie mogę Ci sprawdzić) i zapytaj ile miałaś zużycia w poprzednim okresie, a ile po wprowadzeniu zmiany taryfy.