hej. skonczylem kolejny projekt po godzinach ( ͡°͜ʖ͡°) pewnie kompresja zrobi sieczke, link do lepszej rozdzielczosci i wiecej kadrow https://www.artstation.com/artwork/obBXGJ
@0110110101110010: jak dodajesz brud na modelu w SP, to pamiętaj, żeby dodać na końcu jeszcze paint layer w którym usuniesz część tego co stworzył generator. Tutaj widać, że całe zabrudzenie jest robione z użyciem któregoś z generatorów używających curvature map. Teksturowanie proceduralne jest fajne, ale zawsze wymaga ono poprawek na końcu.
Najlepiej na paint layerze jest korzystać ze stencila z jakąś alphą np. uszkodzonego betonu i malować to pędzlem z alphą
@KaiserBrotchen: dzieki za feedback! generalnie cale tekstury byly zrobione na generatorach i suwakach, nic nie podmalowywalem recznie a powinienem to zrobic. jest jeszcze kilka ukrytych rzeczy, ktore mozna poprawic i pewnie to zrobie ale aktualnie zmeczony jestem tym projektem
pewnie kompresja zrobi sieczke, link do lepszej rozdzielczosci i wiecej kadrow https://www.artstation.com/artwork/obBXGJ
#blender #3d #art #grafikakomputerowa #grafika #grafika3d #zbrush #tworczoscwlasna
Najlepiej na paint layerze jest korzystać ze stencila z jakąś alphą np. uszkodzonego betonu i malować to pędzlem z alphą