Wpis z mikrobloga

KONSULTACJE PSYCHOLOGICZNE - projekt psycholog wykopuJuż od dłuższego czasu nachodziła mnie myśl o utworzeniu nowego konta, aby pomóc chociaż części z Was podjąć decyzję o zrobieniu kroku naprzód w życiu. Czytając dzisiaj wpis #dda stwierdziłam, że trzeba działać. Psychologią zajmuję się od 10 lat, studia, praca w zawodzie własna praktyka od 4 lat, konsultacje psychologiczne ponad rok. Doświadczenie, które zdobyłam w tym czasie pokazuje, że jedyne na co mamy wpływ to na siebie i odczuwane przez nas emocje. Brak poczucia bezpieczeństwa w dzieciństwie, ciągle wytykanie i negatywne słowa w kierunku tak chłonnej emocjonalnie jednostki jaką jest dziecko potrafi zniszczyć samoocenę, poczucie własnej wartości oraz zaufanie do ludzi. Widząc ilu skrzywdzonych dorosłych decyduje się na podjęcie pierwszego kroku, jakim są konsultacje psychologiczne, postanowiłam udzielić się również tutaj. Jestem #dda #ddd zbudowanie pewności siebie, od nowa nauczenie się emocji, które były głęboko ukryte zajęło mi parę lat, w międzyczasie nadużywanie alkoholu, próbowanie różnych substancji w celu zniwelowania napięcia, które podobnie jak Wam, towarzyszyło mi codziennie i było naturalnym aspektem każdego mojego dnia. Prawdą jest, że psychologia jest kierunkiem dla ludzi z problemami, dzięki studiom, terapii, a następnie pracy zrozumiałam mechanizmy, które kryją się pod powierzchnią lęku, nakładania maski śmieszka i często robienia rzeczy wbrew sobie, aby zostać zauważonym i przez chwilę poczuć złudne wrażenie, że jest się dla kogoś ważnym. Wyjście z #zaburzeniaosobowosci zajęły trochę czasu, ale jestem przykładem, że się da. Widzę również efekty prowadzonych przeze mnie konsultacji, dlatego moją wiedzą i doświadczeniem chcę się podzielić z Wami. Jeśli czujesz, że nie masz z kim pogadać, masz deficyty w pewności siebie, problemy z nawiązywaniem bliższych relacji, silne poczucie, że jesteś sam/sama i tylko na sobie możesz polegać, czujesz ciągłe napięcie, jakby coś się miało z