Wpis z mikrobloga

Kupiłem monitor przez Internet i przyszedł z rozlaną matrycą. Tego samego dnia napisałem maila do producenta oraz sklepu, żeby się dowiedzieć co można z tym zrobić. Dostałem odpowiedź od producenta, że jest to uszkodzenie mechaniczne i gwarancja tego nie obejmuje. Nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi od sklepu. Doradzi mi ktoś co mogę zrobić w takim przypadku?
#monitory #monitor #gwarancja
  • 10
  • Odpowiedz
@snatme: czekaj, kupiłeś nowy monitor, przyszedł z rozlaną matrycą i pierwsze co robisz to myślisz o gwarancji? Dzwoń do kuriera niech przyjeżdża spisywać protokół i tyle
  • Odpowiedz
@snatme: Za dostarczenie sprzętu odpowiada sprzedawca i kurier, a nie producent (rozlana matryca uszkodzona mechanicznie nie podlega gwarancji). Dzwonisz do kuriera i spisujesz protokół szkody.
  • Odpowiedz
  • 0
@prawilnik: Przesyłka dotarła w zeszłym tygodniu w piątek, także wzywanie kuriera raczej odpada, a przesyłka została odebrana przez członka rodziny i monitor dopiero podpiąłem jak wróciłem z pracy
  • Odpowiedz
@snatme: To sklep się wyprze i nic nie musi z tym robić. Był weekend i jak najbardziej możesz spisać protokół szkody. Jak będziesz zwlekać to za chwilę zostaniesz ze zniszczonym monitorem, który będziesz mógł tylko wyrzucić na śmietnik, albo wydać jeszcze co najmniej połowę jego wartości na wymianę matrycy.
  • Odpowiedz
  • 0
@prawilnik: Dzwoniłem do kuriera oraz infolinii InPost, dostałem informację, żeby protokół szkody wypełnić na ich stronie, natomiast spytałem się o czas realizacji i wynosi on do 30 dni
  • Odpowiedz
@snatme: Protokół szkody powinien wypełnić sprzedawca, nie Ty. Ty zgłaszasz do sklepu, że towar przyszedł uszkodzony, oni Ci wymienią na nowy.

To sklep się wyprze i nic nie musi z tym robić.


@prawilnik: Nie masz obowiązku nic oglądać przy kurierze, ani spisywać żadnych protokołów odbioru.
  • Odpowiedz
  • 0
W statusie reklamacji jest napisane "Odsyłka reklamowanego towaru". Żadnej informacji czy towar został naprawiony czy coś. Pewnie odsyłają monitor tak jaki przyszedł bez naprawy/zastąpienia/zwrotem pieniędzy
  • Odpowiedz