Wpis z mikrobloga

#podroze #podrozujzwykopem #pkp
Kupiłem bilet na PKP na poniedziałek z Gdańska do Rzeszowa, kasa z konta pobrana, a biletów nie ma. Zero kontaktu meilowego, a na infolinii mówili że może to potrwać do 30 dni (a pociąg mam za 5 dni) miał może ktoś kiedyś taka sytuację? Ogólnie kontakt z tą firmą to jakiś żart
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
Nawet mam które miejsca mi przydzieliło przy płatności. Po zapłaceniu zniknęło wszystko. Najgorsze jest to że nie ma z nimi żadnego normalnego kontaktu
  • Odpowiedz
  • 0
@cybulion próbowałem już wszystkiego. Dzwoniłem przed chwilą po raz setny na infolinie że nie mam biletów po opłaceniu to dostałem odpowiedź że muszę podać numer biletów bo bez tego nie są w stanie mi pomóc. Nigdy nie spotkałem się z tak idiotyczna firma
  • Odpowiedz
  • 0
@cybulion i rozumiem sytuację że może się system im zawiesić i nie dostałem biletów, ale nie rozumiem jak ktoś mi mówi że mam czekać do 30 dni na rozwiązanie sprawy jak bilety są na przejazd za 5 dni
  • Odpowiedz