Wpis z mikrobloga

@Hekun: jedyne co mi sie kojazy to proba wskrzeszenia planescape torment czyli torment: tides of numenera

tam faktycznie jak ktos rzucal plotke ze np cos kopie tunele i grozi zawaleniem dzielnicy jesli NATYCHMIAST nie ogarniesz to mowil na powaznie itp :P

a to z kronik to traktuje troche jak niektore achievementy w ktorych trzeba bylo gra tak bardzo "inaczej" ze praktycznie trzeba bylo zadeklarowac cale osobne przejscia tylko zeby cos zdobyc
@Hekun: The Age of Decadence ( ͡° ͜ʖ ͡°) są takie ścieżki, że trzeba wykorzystać okazję, szybko iść nimi, bo będzie za późno. A tak z osobna jest wiele motywów, które są podobne, jak:
- wcześniejsze zakończenia gry (w tym tzw. fałszywe zakończenia): np. Planescape: Torment, System Shock,
- questy ograniczone czasowo: np. Fallout 1, Jagged Alliance 3,
- ominięcie ważnych wydarzeń w grze, jak się czegoś
@Hekun: W BG3 raczej jest tak, że musisz uważać na kolejność zadań, jakie robisz. Np jeżeli masz questy i w jednym dojdzie do śmierci osoby z innego to masz problem. Trzeba też uważać na questy kończące główne wątki, bo potrafi zmieść z planszy kilkanaście NPCów. Ewentualnie wydarzenia, na które natrafiasz mogą nigdy się niepojawić jeżeli nie zwiedziłeś jakichś regionów mapy przed zakończeniem głównych zadań.