Wpis z mikrobloga

Hej, pamiętam jak zagrywałem się w skyrima swego czasu i postanowiłem dać szansę morrowind korzystając, że na steam teraz na niego jest promocja. Jaki buildzik na start polecacie żeby się mega przyjemnie grało? Przykładowo w skyrimie świetne było łucznictwo połączone ze skrytobójstwem ale słyszałem, że w morrowind łucznictwo ssie xd Więc co tak polecacie na pierwszą chwillową gierkę?
#morrowind #skyrim #theelderscrolls
  • 6
@V3ntu: żadna z gotowych klas nie będzie jakaś super, nalbliżej będzie chyba battlemage. Warto zrobić wariację na ten temat, którą opiszę niżej

Z ważnych skilli głównych to na pewno jedna broń główna: najlepsze long blade (bardzo duża klasa broni w tym bardzo dobry) lub włócznia (bo można abusować przez długi dystans), ale tak naprawdę to kwestia gustu.

Drugi ważny główny skill to armor, najlepiej ciężki, bo najlepszy i trzyma najwięcej enchantów
@V3ntu: W morrowindzie najbardziej przekokszona jest magia, a więc wszystko związane z magią. Trzeba tylko pamiętać, że magia się nie regeneruje chyba że wgrasz mod na to. Natomiast skradanie i łucznictwo to jest autyzm w tej grze. Chyba że z czarami iluzji to wtedy skrytobójca ma sens. Ogólnie w Morku dużą role odgrywają przedmioty, warto ich szukać. Co do rad to @Saly dobrze pisze, jednak pragnę zauważyć że system trafiania w
@Saly @Gigamesh
Barszo dziękuję chłopaki za rady, na 100% wykorzystam bo od dawna miałem ochotę zrobić jakąś hybrydę maga i wojownika.
A są jakieś mody które są must have? Tak jak do skyrima był pamiętam nieoficjalny patch albo skyui które nie zmianialy rozgrywki ale sprawiały że gra była przyjemniejsza
@V3ntu: Z takich must have to raczej nie ma. Możesz zainstalować
1 )Fair Magicka Regen aby mieć regeneracje magi
2 Accurate Attack By zawsze trafiać
3) Możesz też zobaczyć OpenMW - na nowo napisany silnik Morrowinda, gierka działa na nim znacznie lepiej.
4) Run Faster - możne się przydać jak nie przywykłeś do symulatorów chodzenia.
5) Tribunal Rebalance i Bloodmoon Rebalance to mody które sprawiają że przeciwnicy z DLC są bardziej
@V3ntu: Unikaj średniego pancerza, bo się po prostu matematycznie nie opłaca- szklana zbroja z tego co pamiętam stosunkiem klasa pancerza do ciężaru wychodzi najkorzystniej, a ciężkie pancerze no to po prostu mają nawalone mnóstwo pancerza + większość najlepszych artefaktów jest w ciężkim pancerzu. Jeśli chodzi o szkołę magii to imo o ile jakieś zniszczenie czy przywołanie może ułatwiać grę, to bez przemiany nie otworzysz dużej części zamków, więc warto w nią