Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@trzaichlac69 a co powiesz na typa, który wziął 2200zl? w dodatku auto po wymianie rozrządu po przełączeniu kluczykiem stacyjki nie wydaje charakterystycznego kliknięcia, gongu (?), ogólnie chodzi jakoś głośniej jak traktor. nie pracował wcześniej w ten sposób. To wina napinacza? czy to auto powinno być odstawione do elektromechanika, żeby spojrzał w soft czy wszystko okej? Auto mojej mamy, nie było mnie dwa lata i teraz ogarniam sprawy na miejscu ^^
  • Odpowiedz
@trzaichlac69: wziąłeś tą cyfrę z dupy, prawda? tak się składa, że ostatnio ten temat w F3 1.0mpi przerabiałem i sam zestaw rozrządu kosztuje po moim hurcie 571 zł. robocizna 750 zł, bo żeby wymienić pompę wody to trzeba rozzbroić cały silnik od strony przeciwnej, co rozrząd. więc już mamy 1320 zł, a gdzie płyn chłodniczy, jakiś pasek PK, rolka, napinacz, uszczelniacz, itp?

@uszyk90 nie słuchaj cymbała, bo 700 to
  • Odpowiedz
@trzaichlac69: W tym silniku producent nie przewiduje potrzeby wymiany paska. Zaleca jego kontrolę począwszy od 240tys i potem cyklicznie co 30tys.
"Wymiana rozrządu" to nie sama wymiana paska, tylko cała obsługa serwisowa i wymiana elementów z nim związanych w tym przypadku też pompa wody oraz kontrola uszczelniaczy, ewentualnie wymiana.
W przypadku tego silnika się mylisz, ponieważ pompę wody przy wymianie rozrządu należy wymienić.
Analogicznie usługa 'wymiana oleju' to nie sama
  • Odpowiedz