Wpis z mikrobloga

@cehaujot: Ponieważ wiem ile kosztuje utrzymanie starego Cayenne w dobrej kondycji - to spore wyzwanie, nie tylko finansowe. Chyba, że masz wielkiego farta :)
  • Odpowiedz
  • 0
@fiddle: finansowo to kupiłem go w miarę ogarniętego. Pneumatyka całkowicie zdjęta więc się nie #!$%@?. Wał zmieniony na wzmocniony. Silnik 3.2 VR6 więc ten najmniej wadliwy. Mechanika mam w miarę znajomego więc mnie aż tak na hajs nie wygrzmoci
  • Odpowiedz
  • 1
@cehaujot najlepiej sprawdzić kod błędu, ale check engine to częsty problem starych instalacji, szczególnie jeżeli nie zauważasz nierównej pracy, przerywania etc.
ja mam sprawną instalacje z 2007 roku, ale jak wskoczy mi LPG na niedogrzanym silniku to sypie błędami
  • Odpowiedz
  • 0
@cehaujot ale w sumie mógł mieć w przeszłości zła mieszankę przez chwilę, czy coś i błąd pozostał.
wróżenie z fusów, kup se ten elm, to masz szansę na jakąś diagnozę
  • Odpowiedz
  • 1
@cehaujot większy problem z tym mam zimą niż latem, ale generalnie wytłumaczenie prawdopodobne.
u mnie wyskakuje wtedy błąd wypadanie zapłonu, chociaż to samo miałem, jak cewka mi padła. również stare wtryski od gazu potrafią sypać błędami na zimnym, lub przy wysokich obrotach.
jednym słowem, a właściwie dwoma - jeździć obserwować Mirku i kupić czytnik błędów
  • Odpowiedz