Wpis z mikrobloga

Hej, mam szybkie pytanie - nie znam się zbytnio na samochodach, a i też w otoczeniu brak takich speców.
Planuję kupić samochód w okolicach 35-45k. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, czy poniższe oferty wydają się ok? Samochód do miasta, ewentualnych wyjazdów 200km raz na pół roku. Po tygodniu przeglądania olx mam wrażenie, że w tej cenie zostają albo tanie toyoty/kia albo pojedyńcze kwiatki jak te niżej. Czy cena jest wporządku? Za dużo, może za mało? Jeżeli złe tagi to wybaczcie, pierwszy post na wykopie.

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-1-bmw-seria-1-2016r-ID6EOrqQ.html
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-1-ID6FC0DX.html

#otomoto #samochody #motoryzacja
  • 11
  • Odpowiedz
  • 0
@Piskariota15: bynajmniej, padło na tą serie f1 (nie starszą niż 2015) bo po prostu mi się podoba. nie chcę też kupować samochodu typu swift, który najzwyczajniej w świecie nie wygląda mi na samochód za 40 tysięcy... Jeżeli widzisz jakieś fajne propozycję to chętnie rzucę okiem. tak jak mówię, totalnie na samochodach się nie znam

@brakloginuf szkoda gadać. od znajomych słyszałem multum historii o zakupach aut ok. 3/4 lata temu za ten
  • Odpowiedz
  • 0
@danielkos pierwszy to diesel, 95km to mało w tym aucie. Mam e87 143km i to tak na styk starcza. Pozatym diesel do miasta to kiepski wybór.

W drugim aucie sprzedawca nie podaje vinu. Ja takie auta odpuszczam.
  • Odpowiedz
  • 0
@hobbyt: Czy 95km wystarcza do spokojnej jazdy po mieście + maks 140km na trasie? Wyprzedać to wyprzedzam tylko traktory, ewentualnie tiry na trasie. Realistycznie - faktycznie tak kiepsko? Co do vinu to dzięki, zapamiętam
  • Odpowiedz
  • 0