Wpis z mikrobloga

Ja już w 70% zwariowałem, z wykształcenia jestem aktorem więc otworzenie swojej wyobraźni dla mnie to nic trudnego. Jestem tak zniszczony że użyłem swoje wiedzy i umiejętności i niczym słynny nosacz jakóbiak zwizualizowałem sobię moją wybrankę serca. Normalnie potrafię zrobić tak że oczami wyobraźni ją widzę, słyszę co do mnie mówi (czyt. to ja mówię do siebie tylko że w myślach), czuję jej obecność i dotyk. Eh #!$%@? to, może se kupię takiego dupnego wielkiego pluszaka wiesz o co chodzi, przynajmniej będę mieć co przyjemnego i futrzastego do przytulania i gadania ()

#przegryw #depresja #tfwnogf #psychiatria #feels #samotnosc #nobodygivesafuck
  • 13
  • Odpowiedz
@Wanzey: Nie rób tak bo faktycznie zgłupiejesz XD
Co innego mieć świadomość jakie pożądasz cechy charakteru itd... u kobiety. To samo z wyglądem, jakieś tam swoje standardy nawet jeśli są nierealnie a co innego wkręcać sb. takie rzeczy jak wyżej jeśli to nie ściema.
A tak luźniej jako żart, zawsze możesz sb. kupić real doll z Chin i wkręcić sb. że, lalka to ta wybranka. Kiedyś widziałem typka co przebierał
  • Odpowiedz
@mientowy_obserwator_bez_zycia: "Toxic Fucker" chyba skończył szkołę filmową. Nigdzie go nie przyjęli, później grał w podrywaczach a na koniec najprawdopodobniej sam się wylogował z życia ( ͡ ͜ʖ ͡) Pewnie przez to że, nikt go nigdzie nie chciał wziąć a całe życie próbował zostać profesjonalnym aktorem i nic z tego nie wyszło ( ͡ ͜ʖ ͡) Ciężko jest coś osiągnąć wbrew
  • Odpowiedz
  • 0
@Zwierz33: A jest opcja żeby dobrali gabaryty tej lalki takie jakie ma moja wybranka i do tego włosy oo i najważniejsze oczy i twarz. Że dajesz im foto a oni robią taką samą twarz ( ͡° ʖ̯ ͡°) Resztę sam sobie ogarnę i będzie jak żywa moja ukochana jedyna (,)
  • Odpowiedz
  • 0