Aktywne Wpisy
senser +173
Stres w ciągu dnia...
Nie ma to jak wsparcie małżonki po powrocie z pracy, tj od 18:50
Nie ma to jak wsparcie małżonki po powrocie z pracy, tj od 18:50
FunkyMonkey +211
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
A to czego ty chcesz to jeszcze mniej bezpieczna jazda i jeszcze więcej wypadków. Gratuluję logiki.
Ponadto już teraz te autonomiczne auta jeżdżą przeciętnie dużo bezpieczniej niż człowiek.
Ty chyba też masz z tym problem, skoro narzekasz, że na tym wideo auto jedzie zbyt bezpiecznie.
@qwe_: narzekam bo auto jedzie zbyt asertywnie, nie zjedzie choć może w wielu miejscach bo algorytm nie zgadza się o metr albo coś takiego. Chcesz jechać autonomiczną taksówką która będzie cię wiozła 2 razy dłużej?
W jaki sposób jazda tego autopilota przyczyniła się do jakiegokolwiek opóźnienia?
Ludzie jadą dokładnie tam gdzie chcą i sygnalizują gdzie chcą zjechać automat zasygnalizuje tylko przy spełnionym algorytmie.
ps
co do tej bezpiecznej jazdy to przytoczyłem sytuacje od jak przejechała na pasach filmiku @fiatlecidozera gdzie byli ludzie, do tego się nie odniesiesz? Moze w usa nie ma
@Uuroboros: jaki zjazd mija? Przecież ma ustalone ile przed docelowym zjazdem ma się ustawić na właściwym pasie właśnie w razie, gdyby było zbyt duże zagęszczenie ruchu na ostatnim odcinku. To jest chyba logiczne bo w normalnej jeździe też się tak postępuje. No chyba, że Ty zmieniasz
Co ty porownujes jak one zezdza na małym wycinku kilkunastu km2 jednego miasta. Muszą mieć zmapowany każdy znak, pas na drodze, kompletnie wszystko. To bardziej jakaś desperacja.
Tesla sama jeździ po całym USA i Kanadzie a nie po wycinku miasta z równoległymi prostymi drogami i skrzyżowaniami.
Z resztą jest na necie kilka testów wszystkich systemów. Te same miejsca,, czas i ten sam cel.