Wpis z mikrobloga

@fiatlecidozera: póki co to #!$%@?, jako człowiek już wielokrotnie by się wcisnął na ten pas, jako algorytm będzie wybierał tylko 'bezpieczne' sytuacje określone parametrami i tym samym będzie wydłużał jazdę. Jakby miał gdzieś wcześniej zjechać z trasy to albo nadrabiał by kilometry albo zrobił chyba korek.
@qwe_ moim zdaniem zbyt bezpiecznie, nikt tam nie zapierdzielał ani nie było mikroodstępów gdyby zasygnalizował i powoli zjeżdzał w szczelinę yo ogólnie ludzie by ho przepuścili. @fiatlecidozera rzuciło mi się w oczy jak w 20 sekundzie przejeżdża na przejściu dla pieszych, w polsce 1500zł mandat
@Uuroboros: ZBYT BEZPIECZNIE - no tak, bo jedyne co potrzeba jeszcze autopilotowi to, żeby wykonywał bardziej ryzykowne ruchy i powodował więcej wypadków
@qwe_: pomimo tych algorytmów już są artykuły na internecie o wypadkach tego systemu więc tak, póki to jest automat a nie faktyczna sztuczna inteligencja to auto nie będzie rozumiało kiedy musi bardziej agresywnie a kiedy bardziej bezpiecznie, zabezpieczna jazda też potrafi doprowadzić do wypadku czego mam przykład w rodzinie bo brat tak skasował auto ale się rozpisywać więcej nie będę, sam jestem ciekaw jak ten system się rozwinie.
@Uuroboros:

pomimo tych algorytmów już są artykuły na internecie o wypadkach tego systemu

A to czego ty chcesz to jeszcze mniej bezpieczna jazda i jeszcze więcej wypadków. Gratuluję logiki.
Ponadto już teraz te autonomiczne auta jeżdżą przeciętnie dużo bezpieczniej niż człowiek.

auto nie będzie rozumiało kiedy musi bardziej agresywnie a kiedy bardziej bezpiecznie

Ty chyba też masz z tym problem, skoro narzekasz, że na tym wideo auto jedzie zbyt bezpiecznie.

zabezpieczna
Ty chyba też masz z tym problem, skoro narzekasz, że na tym wideo auto jedzie zbyt bezpiecznie.


@qwe_: narzekam bo auto jedzie zbyt asertywnie, nie zjedzie choć może w wielu miejscach bo algorytm nie zgadza się o metr albo coś takiego. Chcesz jechać autonomiczną taksówką która będzie cię wiozła 2 razy dłużej?
@Uuroboros: nie jedzie zbyt asertywnie tylko jedzie dokładnie tak jak inni uczestnicy drogi - zachowuje odstępy a widząc, że auta skręcają na lewy pas przerywa manewr zmiany pasa, by nie zmuszać kierowców jadących z tyłu do zwalniania.

Chcesz jechać autonomiczną taksówką która będzie cię wiozła 2 razy dłużej?

W jaki sposób jazda tego autopilota przyczyniła się do jakiegokolwiek opóźnienia?
@qwe_ nie zmieni pasa bo algorytm jedzie dalej trasa się wydłuża mija zjazd drugi trzeci jedzie dookoła bo nie zjechała tam gdzie musiała, chociaży taka sytuacja.
Ludzie jadą dokładnie tam gdzie chcą i sygnalizują gdzie chcą zjechać automat zasygnalizuje tylko przy spełnionym algorytmie.
ps
co do tej bezpiecznej jazdy to przytoczyłem sytuacje od jak przejechała na pasach filmiku @fiatlecidozera gdzie byli ludzie, do tego się nie odniesiesz? Moze w usa nie ma
nie zmieni pasa bo algorytm jedzie dalej trasa się wydłuża mija zjazd drugi trzeci jedzie dookoła bo nie zjechała tam gdzie musiała, chociaży taka sytuacja.


@Uuroboros: jaki zjazd mija? Przecież ma ustalone ile przed docelowym zjazdem ma się ustawić na właściwym pasie właśnie w razie, gdyby było zbyt duże zagęszczenie ruchu na ostatnim odcinku. To jest chyba logiczne bo w normalnej jeździe też się tak postępuje. No chyba, że Ty zmieniasz
@fiatlecidozera: O, może wiesz - jak sytuacja z tymi, dwoma chyba, przypadkami gdzie Tesla (na 'autopilocie'?) w nocy zjadła motocyklistę? Są jakieś nagrania/informacje/wyjaśnienia od Tesli? Wiesz jak to się skończyło prawnie, np. jaki kierowca dostał wyrok?
@qwe_: @blamedrop daj spokój. Oni nie wiedzą że teslę codziennie jeżdżąc setki km bez dotknięcia kierownicy i że to na YT można oglądać. Widzieli ten jeden gówno filmik a resztę czerpią z fejkow clickbajtow że Tesla zabija. Taki zawsze z płomieniem na głównej a jak wychodzi że to oszustwo to zodyn wykopem przecież nie wykopie tego. Oni mają wbite we łby że teslę się palą, nie można ich ugasiec, zabijają, Musk
@kamil-wasniewski: co? I tak wygląda rozmowa z januszami...

Co ty porownujes jak one zezdza na małym wycinku kilkunastu km2 jednego miasta. Muszą mieć zmapowany każdy znak, pas na drodze, kompletnie wszystko. To bardziej jakaś desperacja.

Tesla sama jeździ po całym USA i Kanadzie a nie po wycinku miasta z równoległymi prostymi drogami i skrzyżowaniami.

Z resztą jest na necie kilka testów wszystkich systemów. Te same miejsca,, czas i ten sam cel.
fiatlecidozera - @kamil-wasniewski: co? I tak wygląda rozmowa z januszami...

Co ty p...