Wpis z mikrobloga

@Midnight_Animal: Najlepsze jest że jeszcze w czerwcu tego roku farelki chodziły asz, asz. Pewnie nawet teraz jak są chłodniejsze noce to włącza te prlowskie farelki, a knurowi z tego co pamiętam to co chwilę zimno.
  • Odpowiedz
@elektryczny_mariusz: nie no miałem na myśli takiego, który aktualnie będzie tam zainstalowany przez mleczną cipe. Chyba, że #!$%@? instalacji ze stanowiska akurat zbiegnie się w czasie z wystrzeleniem suprukcji i wszyscy poza prosiakiem będą pić wódkę w krzakach.
  • Odpowiedz
@Teutonic_Reich: To cud, że przy takim poborze energii i stanie instalacji elektrycznej z kablami przeżartym przez szczury, jeszcze tam nie spłonął. O jakości farelek nie wspomnę.

Ciekawe, dlaczego mu tak wiecznie zimno. Nie znam się na cukrzycy i nie wiem czy to jej objawy, czy czegoś innego. Bo to raczej niemożliwe, żeby był aż takim zmarzluchem.
  • Odpowiedz
To cud, że przy takim poborze energii i stanie instalacji elektrycznej z kablami przeżartym przez szczury, jeszcze tam nie spłonął. O jakości farelek nie wspomnę.

@DrDarioYebaka986: W sumie to niejedna taka stara chatka czy dom stoi po wsiach często bez remontów i instalacje elektryczne jakoś się trzymają. Szczerze to wątpię by kiedyś tam się coś zajarało, bo cały dom jest przegniły/zawilgnięty.

Ciekawe, dlaczego mu tak wiecznie zimno. Nie znam się na
  • Odpowiedz
@Teutonic_Reich:

Zależy od chatki. Kumpel dziadka mieszkał na wsi i miał domek bardzo podobny do tego na Szkolnej 17. Tylko on o ten domek dbał, uszczelniał dach, utrzymywał porządek, etc. U Konona jest dużo szkodników, które mogły uszkodzić kable. A ma tyle rozmaitych łatwopalnych klamotów i śmieci, że jakby poszła iskra, to szybko poszedłby spory zapłon i nawet wilgoć nie powstrzymałaby ognia.

Ma to sens, co mówisz z tymi jego chorobami.
  • Odpowiedz
Zależy od chatki. Kumpel dziadka mieszkał na wsi i miał domek bardzo podobny do tego na Szkolnej 17. Tylko on o ten domek dbał, uszczelniał dach, utrzymywał porządek, etc.