Wpis z mikrobloga

@InfmsVelKoz: jeśli zużyte są wszystkie to raczej nie, ale moim zdaniem walnięty pierścień olejowy może wręcz wynik poprawić, bo za szczelność odpowiada głównie pierwszy z góry, a niezgarniety olej też może tu pomóc.
Ale za takim autem mimo dobrej kompresji będzie siwo
  • 0
@hellfirehe No właśnie #!$%@? nic nie kopci turbo suche kompresja po 14bar na każdym cylindrze a oleju znika 1l/1000km planuje go oddac,zeby uszczelniacze zaworowe wymienić ale jak to nie pomoże to chyba oddam tego śmiecia na zlom. odma zrobiona wycieków 0
@InfmsVelKoz: som 3 pierścienie. Jeśli pierwszy z góry jest orajt to kompresja też będzie orajt. Jeśli dwa pozostałe nie są orajt to oleju nie zgarną.

Czy rura turbina-ic była zdejmowana?

Uszczelniacze uwalone to z rana po nocnym postoju by zakopcił.
@InfmsVelKoz: Jak najbardziej to normalne, olej który przedostaje sie do komory spalania robi za dodatkowe uszczelnienie i wtedy kompresja nawet jest nieraz większa niż producent przewiduje. Gdy nie ma kompresji na danym cylindrze wykonuje sie próbe olejową zeby określić czy problem jest z głowicą czy z tłokiem, pierścieniami i cylindrem. Wlewa sie wtedy niewielką ilość oleju do komory spalania i robi pomiar, jesli jest coś nie tak z cylindrem to wtedy