Wpis z mikrobloga

Uczyłem się programowania, ale jeszcze nie jestem gotowy na zostanie programistą ( ͡° ʖ̯ ͡°) nie ogarniam aplikacji webowych a nauka ASP.NET zajmie mi w najlepszym wypadku 2-3 miesiące. Do tego potrzebuje dochodu bo mam pomysły na parę projektów + od października czeka mnie wiele zobowiązań. Dlatego szukam pomysły na pracę która:

- jest na tyle lekka żeby chciało mi się dodatkowo po niej uczyć
- żebym nauczył się w niej czegoś ciekawego albo miał dostęp do jakiś danych np zamówienia w jakiejś firmie. Zawsze ciekawiły mnie kulisy zarządzania działalnością

moje umiejetności:
- tytuł technika powiązany z elektroniką
- znam się na elektronice i informatyce
- Dobrze dobre tabelki w excelu ( ͡° ͜ʖ ͡°) i ogólnie potrafie używać pakietu Office
- umiem dobrze pisać i mówić po angielsku (tyle że za tym drugim nie przepadam)

słabości:
- praca wymagająca kontaktu z obcymi ludźmi np. call center

Macie jakieś pomysły?

#praca #pracazagranica #pracazdalna #pytaniedoeksperta
  • 5
nie ogarniam


@iluvmypickle: W tej branży nie trzeba, a najczęściej po prostu nawet nie da się, ogarnąć wszystkiego. Czasem warto startować z tym co już się ma, zwłaszcza że w praktyce takie szacowanie nauki na 2-3 miesiące może okazać się 6-12 miesiącami nauki na siłę po godzinach, a w fajnym miejscu gdzie leci się jak rakieta można to samo osiągnąć w kilka tygodni i jeszcze mieć za to płacone, nawet jeśli
@PaaD: popełniłem błąd na początku i wybrałem niszowy framework (WPF) i teraz ciężko mi cokolwiek znaleźć. Od zwykłej pracy wolałbym nawet bezpłatny staż w IT na kilka miesięcy no ale nawet o to nie jest łatwo
@iluvmypickle: WPF zapowiadał się fajnie jakieś 12 lat temu, a potem to już nie wiem co wyszło, bo uciekłem do Javy ( ͡° ͜ʖ ͡°).