Wpis z mikrobloga

jak widzę ekipy to tylko na chopperach


@trzyakordy: I to właściwie wszystkie trasy, które robią te choppery. Rozmawiałem z kilkoma osobami, które posiadały i pozbyły się bez żalu. Wszystkie mówiły jedno - nigdy więcej. Jest tego sporo na zlotach, ale nie przeważająca większość.

zawsze chciałem sobie ogarnąć ETZ 250 i tak się zastanawiam, czy taki motór jest jakoś akceptowany w motoklubach?


@trzyakordy: A dlaczego miałby nie być akceptowalny? Stare moto,
@Zielony34 a to nie wiedziałem, że aż tak mało jeżdżą. znam tylko dwóch chłopów z takimi motorami, ich maszyny mają po 30 lat i ledwo dobijają w okolice 100kkm, ale co ja będę po 2 chłopach oceniał całe środowisko

co do ETZ - moja motoprzygoda skończyła się na Jawie 50, na ETZ jeździłem ze dwa razy, z nowoczesnymi motorami nigdy nie miałem do czynienia, więc nawet nie mam porównania. co zaś do
@trzyakordy: Pytanie, czy nie lepiej Ci celować już w coś bardziej współczesnego? ETZ jest spoko, tylko pytanie, czy jak kupisz to nie okaże się, że mogła jednak zostać w sferze marzeń ( ͡º ͜ʖ͡º) Mnie się kiedyś też marzył Simson, czy Romet Ogar 200 [Jaką on miał zajebistą zębatkę odbiorczą!] ale dzisiaj już bym takiego motocykla sobie nie sprawił. Jednak komfort podróżowania, wygoda, bezpieczeństwo nowszych konstrukcji,
@trzyakordy

Kulb jak klub, każdy moto jest dobry, byle. by jechał przynajmniej 100, bo mniej to udręka.

jak zrobisz obecnie klasyka na nowych częściach, a teraz masz wszystko dostępne w normalnych cenach nawet jeszcze z zapasów DDR , a nie klepanych młotkiem jak dawniej się robiło i złożysz zapłon cdi, to jest nie mniej, nie więcej awaryjny niż każdy inny współczesny silnik takiej pojemność.
Moja mz ma nalatane 90k mało który wspolczny
@Zielony34 wiem, że zakup takiego zabytka jest wbrew logice. kiedyś oglądałem długo gs500, ale no jak słyszę ten dwusuw to aż mi się gęba śmieje, a gs500 to dla mnie jak maszyna do jeżdżenia po prostu xd zawsze się śmiałem jak ktoś mi mówił, że motor / auto ma duszę, a teraz sam doszedłem do takiego etapu xD no i poza tym to nie planuję jakichś dalekich eskapad, tyle co do Polski
Moja mz ma nalatane 90k mało który wspolczny motor ma tyle.


@krzysztof2033: Większość motocykli ma już dawno "stówkę" za sobą, tylko ludzie nie przyjmują do wiadomości, że coś co ma 15 lat i jest z zachodu może mieć na blacie więcej, jak 50. Sam, osobiście widziałem ogłoszenia na przykład Yamahy TDM 850\900 z nalotami ponad 150, o BMW GS, czy V-Stromach, albo Hondach nie wspomnę. Nawet jak dobrze pogrzebiesz na YT
ale no jak słyszę ten dwusuw to aż mi się gęba śmieje


@trzyakordy: Kup i się ciesz z dopieszczania i grzebania. Nikt nie broni. Jak Ci to sprawi frajdę, to czemu nie. Jak się odbijesz, to sprzedasz, proste.

no i poza tym to nie planuję jakichś dalekich eskapad


@trzyakordy: Wiesz, z planami bywa tak, że plany swoje, życie swoje [; Może być różni i zachce Ci się przełamywać kolejne bariery
@Zielony34 dopieszczać bym pewnie nie dopieszczal, nie jestem typem co chcę egzemplarz muzealny, raczej po prostu taki hobbystyczno użytkowy. często trzeba gdzieś skoczyć, a nawet rowerem nie ma lekko, bo w okolicy przewyższenia do 12% dochodzą
ze plany się zmieniają to przekonałem się na własnej skórze, ale no planuję na chwilę obecną, znam dużo ludzi którzy tak przewidywali na ileś lat do przodu i zostali z ręką w nocniku xD jak się
@trzyakordy: Nie wiem, nie siedzę w takich starociach. Może szukaj w Polsce, koniecznie z papierami. Na szybko patrząc na OLX, latają w róznych cenach, bo to od stanu zalezy, wiadomo. Musisz przekalkulować zakup + to co tam chcesz zainwestować.
@Zielony34 na szybko zajrzałem na olx i ceny podobne, pod 20k za maszynę po remoncie bez problemów. nie chcę się bawić w kupowanie trupa i naprawę pod chatą, już to przerabiałem I podziękuję, co innego obsługa i po np 30kkm remont silnika, a kupić trupa do reanimacji. jeżeli kupię, to normalnie sprawny egzemplarz na miejscu, nie ma sensu się bawić w kombinowanie, bo hajsowo pewnie będzie korzystniej, ale ile czasu bym stracił
@Zielony34 pieniądz rzecz nabyta xd parę razy #!$%@? dużo hajsu w życiu i nic mi po tym nie zostało. dzisiaj jak się mnie ktoś pyta czy mi nie było szkoda 40k na dziary to tylko odpowiadam, że wydam jeszcze więcej xd przynajmniej zostanie to na zawsze, no i cały czas cieszy, choć czasami muszę chodzić w długim rękawie żeby nie mieć przypału xd ale z motorem jest to samo, to jest dla
@trzyakordy: jeśli chodzi o mz to kupuj w zimę, ceny są dużo niższe, niesty na OLX i innych sprzedajemy, w 90% to są ogłoszenia handlarzykow, którzy zawyżają cenę po sezonie taka 250 kupisz za 7k już naprawdę ładną a za 5k do remontu. Ceny zabytków cały czas idą w górę więc to też dobra lokata kasy.
@krzysztof2033 na razie i tak budżet nie pozwala, ale za 5k? muszę na spokojnie mobile de przejrzeć, bo z Polski mi się raczej nie opyli ciągnąć wraka, a na szybko patrzyłem olx to pod 20k właśnie ładne egzemplarze
Te wszystkie, które są do remontu ściągane są z Węgier i Bułgarii w Niemczech też są drogie, można trafić klasyka w normalnej cenie jak nie kupisz od chandlarza, te po remoncie są raczej od prywatnych ludzi, ale jak chcesz taką na tip top to remont też kosztuje, np. Ja robię sobie teraz mz ts 125 kupiłem za 2.5k a w chwili obecnej wydałem 3k wszystko robię sam, a jeszcze nie jest gotowa,