Wpis z mikrobloga

@Sidey: to, że każdy nosi to już źle? Przecież nie jest to jakieś nie waidomo jakie dziwne ubranie, zwykła koszulanie rzucająca się w oczy. Wygodna i bardziej elegancka niż np. bluza z kapturem.

@parasolki: możesz dac jakis przyklad?

@Espo: przyklad?

@chapeaunoir: chyba lepsze to niż np. bluza z kapturem?
Ja mam taką koszulę w kratę i noszę ją bo jest zajebista ;)

Po prostu nie przejmuję się jakimiś opiniami wykopków itp.

Nie jestem informatykiem, drwalem itp. Mam też dziewczynę, tą samą od 5 lat i nie jestem żadnym pedałem ;)
możesz dac jakis przyklad?

@gonzono: (#) szczerze mówią to ciężko. po prostu widzę czy ktoś wygląda dobrze i mu pasuje czy zwyczajnie, średnio i pospolicie, co oczywiście nie znaczy źle. pan ze zdjęci średnio.

faktem też jest, że wszyscy w tym chodzą. jak wyżej napisano - silą się na jakiś rodzaj elegancji. a jeszcze większośc tych koszul jest luźna i niedopasowana i to wygląda średnio, co więcej, robi z koszuli codzienne
@ufos: (#) Ze wszystkimi ubraniami jest podobnie w zasadzie. Szyją wszystko na idealnych ludzi, a damskim ubraniom tak zmieniają rozmiarówki, że XL zrobiło się S, żeby nikomu przypadkiem nie było przykro, że rozmiar duży. Zawsze można iść do krawca. Gdzieś jeszcze jacyś pół-domowi są. Ja ze względu na wzrost kiedyś skracałam często spodnie albo spódnice i zwykle pani krawcowa robiła przymiarkę z 5 minut i za kilka dni do odbioru, a
@ufos: (#) Pewnie dlatego w damskiej modzie pojawił się oversize - czyli coś co i tak ma nie pasować :D

Lepiej przerabiać niż średnio wyglądać, albo nosić inne rzeczy. Ja porzuciłam ołówkowe spódnice właśnie ze względu na te problemy.
@ufos: ojoj jestem cebulakiem bo nie chodzę w koszulach które nosi 90% licbusow i uważam je za wiesniackie ;_; Strach się odezwać. Nie mam zamiaru przytakiwac do wszystkiego, te koszule to esencja wiochy.