Aktywne Wpisy
WOWMichal +7
IntruderXXL +51
#!$%@? UMYSŁOWE KARŁY! NIEDOŁĘŻNI NĘDZARZE! Miałem racje co do was.
Właściwie powinienem zacząć od naplucia w mordę tym wszystkim co przez lata mówili mi jaki to trening jest trudny na bombie, i jak to bomba nic prawie nie daje, i że przeceniam znaczenie dopingu w sporcie.
Te osoby NIE MAJĄ POJĘCIA co to znaczy prawdziwy trening i co wymaga robienie wyników jako prawdziwy natural, nic tak naprawdę nie wiedzą, nie potrafią trenować
Właściwie powinienem zacząć od naplucia w mordę tym wszystkim co przez lata mówili mi jaki to trening jest trudny na bombie, i jak to bomba nic prawie nie daje, i że przeceniam znaczenie dopingu w sporcie.
Te osoby NIE MAJĄ POJĘCIA co to znaczy prawdziwy trening i co wymaga robienie wyników jako prawdziwy natural, nic tak naprawdę nie wiedzą, nie potrafią trenować
Dave Plummer - emerytowany programista Microsoftu (twórca m.in. menedżera zadań w Windows) szczegółowo wyjaśnia dlaczego silnik Quake'a 3 był tak szybki. W tym krótkim materiale pokazuje praktyczne zastosowanie wektorów, logarytmów i pochodnych. W powiązanych dodałem polski artykuł na Wikipedii jeśli ktoś nie zna angielsku albo nie zależy mu na tak szczegółowemu przedstawieniu problemu.
P.S.
Quake 3 > UT
#matematyka
#gry
#ciekawostki
#gruparatowaniapoziomu
#informatyka
#quake
Pierwotnie algorytm ten został przypisany Johnowi Carmackowi, lecz badania wykazały, że ten kod ma głębsze korzenie, zarówno w sprzęcie, jak i po stronie oprogramowania grafiki komputerowej. Korekty i zmiany wprowadziły tak Silicon Graphics, jak i 3dfx Interactive, w tym samym czasie, co najwcześniej znane zastosowanie implementacji Gary’ego Tarolliego dla SGI Indigo. Nie wiadomo, jak początkowo została wyznaczona stała, lecz badania rzucają pewne światło na tę kwestię.
Komentarz usunięty przez autora
Nie chodzi mi o to że Carmack wynalazł wszystkie algorytmy, a raczej o to
@supra107: I to jest najważniejsze, umieć z czegoś zrobić pożytek. On potrafił, zresztą wystarczy zobaczyć jak świetny pomysł z silnikiem na którym chodził Wolfenstain a później Doom.