Wpis z mikrobloga

Na samą myśl że będę za niedługo będę rekrutował do pracy jest mi niedobrze

na 1 juniora jakieś 30 chętnych xD, na darmowy staż 15-20 jako portfolio mam 2 aplikacje w wpf i bota do discorda XD (Chciałem nauczyć się do tego czasu entity frameworka ale matura pokrzyżowała plany). w dodatku nie mam za dużego doświadczenia w robieniu i używaniu API (użyłem może 2 - 3 razy). Nie mówiąc już o jakiś Azurach czy innych Blazorach, które stanowią większość ofert. Nie pomaga to że mieszkam na #!$%@? i rekrutować mogę jedynie do ofert hybrydowych albo zdalnych.

Nie wiem jak to będzie, przez rok uczę się #dotnet a od 6 miesięcy kodziłem po 5-6 dni w tygodniu a i tak najwidoczniej było to za mało XD
#csharp #pracait #programista15iq #zalesie
iluvmypickle - Na samą myśl że będę za niedługo będę rekrutował do pracy jest mi nied...

źródło: crying-pepe

Pobierz
  • 16
@cppguy: nikt nie mówił że będzie łatwo, szkoda że dużo losowych rzeczy popsuło mi naukę przez co moje portfolio nie wygląda tak jak to sobie wyobrażałem ( ͡° ʖ̯ ͡°), poszukam sobie jakiejś pracy na przeczekanie i doszkolę się w dziedzinie API i Entity bo obecnie chyba słaba znajomość tych 2 rzeczy najbardziej mi przeszkadza. W międzyczasie będę wysyłał CV to może chociaż mnie wezmą na rozmowę
@FedoraTyrone: nie zamierzam, strasznie długo zajmuje tam zrobienie najprostrzej pierdoły. Teraz wiem że idę w stronę Entity Framework, w sumie jakbyś mógł polecić jakieś technologie które warto znać to byłbym wdzięczny
@Kupamilosci: Tak jak mówisz jest raczej w ofertach typu Junior Front End Developer z JS. tam faktycznie bywa że 150 ludzi bije się o jedno miejsce XD. Za to w .NET średnio od 30-50 chętnych tyle że samych ofert jest też mniej.