Wpis z mikrobloga

@agareas: najpewniej półoś z pierwszego zdjęcia, wejdź pod auto i zobacz czy nie ma luzów na boki, w stronę skrzyni i koła normalne, że się przesuwa. Jeśli guma na niej już sparciała tak, że przecieka to znaczy, że jej czas najpewniej nadszedł. Druga sprawa, że w tym wgłębieniu w gumie między samym końcem a przegubem powinna być opaska, żeby trzymać to do kupy i chronić przed syfem
@TypowyDaltonista: Trytytką zapiąć można ? Lekko tłucze... Nowe amory, sprężyny, łączniki, łożyska, poduszki amorów... I i tak lekko tłucze ;////
Plus wyciek oleju #!$%@? wie skąd....

A żeby było mało, dopiero wymieniałem próg i spawałem podłogę. Masakra..
@agareas: jeśli przy ruszaniu na skręconych kołach jest stuknięcie to znaczy, że możesz się przywitać z nowym przegubem. Trytytka za słabo trzyma, ale moim zdaniem jeśli jeździło bez, to zostaw tak. Dla czystego bezpieczeństwa zacząłbym od wymiany tej gumy na stabilizatorze, bo też nie wygląda za dobrze, ale takie diagnozowanie auta, to jak szukanie swojej choroby na google, może być wszystko od przeziębienia po raka