Wpis z mikrobloga

@viciu03: ogolnie to nie polecam chyba ze jestes koneserem podwyzszonego ryzyka xD

1) jak spadnie Ci lancuch to tracisz hamulec
2) jak akurat masz korbe na godzinie 12 i 6 to sila hamowania bedzie zalosna, musisz dopedalowac cwierc obrotu zanim zaczniesz hamowac xD
  • Odpowiedz
  • 0
@Hasz5g: niestety nie jest to zależne ode mnie xd Za W Holandii mieszkam od niedawna i agencja gwarantuje rowery, ale niestety tylko właśnie takie, w których hamuje się pedałami xd Do pracy mam 3-4 km, trzeba będzie chyba z buta chodzić, przynajmniej póki nie zarobię żeby sobie swój własny rower kupić xd
  • Odpowiedz
za to bardzo denerwuje


@ZaQ_1: co cię w tym denerwuje?

ogolnie to nie polecam chyba ze jestes koneserem podwyzszonego ryzyka xD


@Hasz5g: czego? to się stosuje w rowerach do przemieszczania się, nikt się tym nie ściga!

jak spadnie Ci lancuch to tracisz hamulec


@Hasz5g: co ci się stanie? w rowerze ze sztywnym montażem koła? z 1 zębatką i bez napinacza? do tego z łańcuchem w osłonie?

@viciu03

banda teoretyków,
  • Odpowiedz
1) jak spadnie Ci lancuch to tracisz hamulec


@Hasz5g: uwielbiam ten argument dla rowerów typu torpedo i fixed gear. To jakby powtarzać ludziom, że wszelkie hamulce sterowane z klamki są do dupy bo:
- a jak złamie Ci się klamka
- a jak pęknie Ci linka
- a jak przewód hydrauliczny Ci pęknie
- a jak płyn Ci się zagotuje na zjeździe

2) jak akurat masz korbe na godzinie 12 i
  • Odpowiedz
@Hasz5g: weź teoretyku farmazonów nie opowiadaj
setki milionów ludzi jeździ (jeździło) takimi rowerami. piasta typu torpedo to normalne wyposażenie w każdym rowerze transportowym w chinach, krajach dawnego bloku wschodniego czy choćby w niemczech czy holandii. nie przypominam sobie by z tego tytułu w chinach nastąpiła katastrofa demograficzna.
  • Odpowiedz
co cię w tym denerwuje?


@siona: trzeba dopedałować jak chcesz mocno zahamować.
Nie da się zakręcić do tyłu jak chcesz sobie zmienić pozycję korby.
Jak hamulec się zagrzeje to prawie nic nie hamuje. Dotyczy to tylko bardzo długich i stromych zjazdów. Jeżdżę codziennie do roboty i nigdy mi się to nie zdażyło. Za to hobbystycznie jeżdżąc w lesie to już kilka razy wyleciałem w krzaki ¯\(ツ)/¯

To są zwykłe niedogodności. Bardzo
  • Odpowiedz
Nie da się zakręcić do tyłu jak chcesz sobie zmienić pozycję korby.

Jak hamulec się zagrzeje to prawie nic nie hamuje. Dotyczy to tylko bardzo długich i stromych zjazdów.


@ZaQ_1: ale cały czas mówimy to o comuting - dojeździe do roboty i do domu
nikt nie mówi o innych zastosowaniach. no i w holandii? najwyższe wzniesienie ma chyba z 300m ale poza tym wybitnym szcvzytem, który zdobywa się na 3 obozy,
  • Odpowiedz
  • 0
@siona mowisz o zasadach bezpieczenstwa i jako przyklad podajesz Chiny? Ty chyba nie masz wstydu.

Ktos przez Ciebie moze nawet i zginac.
  • Odpowiedz
mowisz o zasadach bezpieczenstwa i jako przyklad podajesz Chiny? Ty chyba nie masz wstydu.


@Hasz5g: ta?
ile razy byłeś w chinach? jeździłeś tam na rowerze?
uwielbiam te komunały
  • Odpowiedz