co motomirki myślą o takim #cabrio? mam okazję kupić za ok.6 tysięcy 1.8 z gazem. Pod spodem dość zdrowy, z zewnątrz troche poobcierany bo kobieta jeździła. Ktoś miał może taki? #motoryzacja
@Docent_Jan_Mula: 206 cc to klasa niżej, odpowiednik tigry B i prowadzenie też ma słabsze a potencjalnych problemów może mieć znacznie więcej. Jak chcesz coś rozsądnego to taka asterka wydaje się spoko opcją, tak samo jak pierwsze megane które zwykle jest tańsze i lepiej wyposażone.
@everybodykombinerki z rury dymu nie widać xD olej na bagnecie był świeży. Przegnity od spodu nie jest, jedynie błotnik lewy z przodu. A i klima jest ale nie chłodzi xD nie wiem jednak jak zdiagnozować czy to brak czynnika czy coś więcej
A i klima jest ale nie chłodzi xD nie wiem jednak jak zdiagnozować czy to brak czynnika czy coś więcej
@Docent_Jan_Mula: czynnik nie ucieka sam z siebie. Można podać prąd bezpośrednio do elektromagnesu - jeśli nie załączy się to uszkodzone jest co najmniej sprzęgło, jeśli załączy się to wtedy wiemy że sprzęgło kompresora jest sprawne, jeśli załączy się ale auto zgaśnie to znaczy że kompresor jest zatarty ale co byś nie
@Docent_Jan_Mula A 307cc ? Pewnie nie w takiej cenie. Wygląda spoko. Motorek 1,8 też się wydaje całkiem ok. Ale jak nie masz garażu to ja bym się w to raczej nie pchał. Bo po pierwszej zimie będą pewnie problemy.
@Docent_Jan_Mula: 206cc to knypek, 307cc to zupełnie inna kategoria auta i moim zdaniem znacznie lepsze niż ta Astra. Tylko pewnie w tej cenie to jakieś strupy. Ja mam dużą dozę ostrożności do miękkich dachów z tamtych lat, w aucie 2015 i nowszym to może, ale w takich sprzed 20 lat to średnio to widzę. 307CC z okolic 2007 roku powinien być pod każdym względem lepszy do tej Astry, ale to już
@Docent_Jan_Mula: wiadomo że przy tym roczniku to się robi 25%-50% więcej, ale wolałbym wydać 10k na auto, które nie cieknie, niż 6k na takie, co zarasta grzybem :P a wilgoć w soft topach z tamtych lat to raczej może być duży problem.
1.8 trochę dużo pali ale jest udany i części tanie
@Docent_Jan_Mula: czynnik nie ucieka sam z siebie. Można podać prąd bezpośrednio do elektromagnesu - jeśli nie załączy się to uszkodzone jest co najmniej sprzęgło, jeśli załączy się to wtedy wiemy że sprzęgło kompresora jest sprawne, jeśli załączy się ale auto zgaśnie to znaczy że kompresor jest zatarty ale co byś nie
u mnie padł ostatecznie sterownik silnika - objawy falowanie obrotów na jałowym i wyłączanie się auta, gdy rozgrzał się silnik
to cabrio jest fajne, bo ma taką świetną, ponadczasową linię jak jest otwarty dach