Wpis z mikrobloga

@stachuprzytelefonie: A3 to w sumie baardzo dużo części dzieli z golfem, zwłaszcza silniki/skrzynie/zawieszenie, ale z tego co wiem to już w A4 jest trochę inaczej, bo ma silniki wzdłużnie, a nie poprzecznie jak passat i nie wszystko jest wymienne między autami, może niektóre części do silnika, ale skrzynie inne, zawieszenie chyba też. Wyżej A6 to już części tylko do audi stąd wyższy koszt. Poza tym Audi jako marka premium ma często
  • Odpowiedz
@stachuprzytelefonie odebrałem w maju 21 q3
sportback 35tfsi , poza tym ze czasem mnie denerwuje start stop i jednak teoche za twarde zawieszenie, po 37 k nic się nie dzieje, jedyny wydatek to 2,5 k na przegląd serwisowy na 30k. No i ceramika na lakier, a jak chciałem tez zabezpieczyć podwozie to ziomek mówił ze w audi mega dobrze fabrycznie zabezpieczają
  • Odpowiedz
@stachuprzytelefonie: Zależy jaki egzemplarz. Ja kupiłem pierwsze Audi w zeszłym roku. Niedługo rok minie jak jestem w posiadaniu i jestem zadowolony. @stachuprzytelefonie A4B8 2010r 2.0 142konie. Ponoć jedna z bezpieczniejszych wersji jeśli chodzi o naprawy etc stąd się zdecydowałem. Lifty od roku 2012 w ogóle są uznawane za "bezawaryjne". Wiadomo, zawsze coś może się uszkodzic mimo to. Spalanie najmniejsze jakie osiągnąłem na trasie to 5.6 a średnie 6.6
  • Odpowiedz
@stachuprzytelefonie: Audi to Volkswagen, Skoda, Seat a obecnie i nawet Hyunadi po części w najlepszym opakowaniu ''premium'' będące tą marką co niby dostaje pierwsze wszystkie bajery nowe, ale prawda jest taka, że wraz z nowszymi modelami ta granica bardzo się zaciera chyba, że kupujesz coś od modelu A6 w górę i to też nie tyczy się jakichś 15-20 letnich aut. Osoby ktore jeżdżą audi i mówią jakich to zajebistych aut nie
  • Odpowiedz