Aktywne Wpisy
Pajeet pociupciał, wziął wizę, zostawił małego curryjada i tyle go widzieli. Szukaj bombajskiego smrodu w polu.
XD
#p0lka #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #blackpill
XD
#p0lka #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #blackpill
bugzer +43
#nieruchomosci
nie wierze, że są ludzie których stać na życie w TOP5 PL i swiadomie wybieraja wyprowdzke na wioche bo hehehe cisza spokój itd. Powiedz po prostu, że cie nie stac na zycie w miescie i skoncz #!$%@? o jakiejs ciszy i spokoju. Pamietam jak za diezciaak 20 lat temu najgorszym koszmarem jaki starzy molgi dla mnie zgotowac bylo wyslanie mnie na kilka dni do rodziny na wies zabiata dechami. Tam nie
nie wierze, że są ludzie których stać na życie w TOP5 PL i swiadomie wybieraja wyprowdzke na wioche bo hehehe cisza spokój itd. Powiedz po prostu, że cie nie stac na zycie w miescie i skoncz #!$%@? o jakiejs ciszy i spokoju. Pamietam jak za diezciaak 20 lat temu najgorszym koszmarem jaki starzy molgi dla mnie zgotowac bylo wyslanie mnie na kilka dni do rodziny na wies zabiata dechami. Tam nie
Podczas ogledzin i rozmowy z "zaprzyjaznionym" mechanikiem wyszlo na to, ze winne byc moze jest serwo hamulca.
Co moze byc jeszcze potencjalna przyczyna ze przednie hamulce nie zawsze chca "puscic" (ogolnie puszczaja, ale "jak im sie zachce")?
Nie bardzo usmiecha mi sie ladowac teraz kilka stow w cos "co moze rozwiaze problem" ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Przed wymiana osprzetu wyczytalem, ze serwo mozna sprawdzic "pompujac" pedal hamulca i potem odpalajac silnik (przy uruchomieniu pedal powinien troche zejsc w podloge) i wtedy bylo ok. ale tak jak wyzej wspomnialem ze hamulce nie puszczaja w losowych momentach (kilka km bedzie ok, a po chwili auto minimalnie hamuje), a z kolei "twardy" pedal zdazal sie tez roznie, wiec co do wiarygodnosci tego testu nie jestem przekonany.
Auto - Fiat Grande Punto 1.3 multijet (2008)
Ktos cos?
(ಠ‸ಠ)
#mechanikasamochodowa #samochody #auto #mechanika #fiat #gradepunto #pytaniedoeksperta #motoryzacja #naprawasamochodow #auta
1. Przytarte prowadnice zacisku. Powodują blokadę hamulców wraz z wzrostem temperatury.
2. Stare gumowe przewody hamulcowe. Rozwarstwiają się w środku i blokują ruch powrotny płynu. To powoduje twardnienie pedału hamulca.
3. Uszkodzony przewód podciśnieniowy do serwa hamulcowego lub nieszczelne serwo.
Napisał że wymienił zaciski.
Jeden przewód mniej więcej 50 zł kosztuje jakby co.
Zacisk pracuje na jarzmie palcem idzie go przesunąć? Jarzmo proste jak stół? Nie zgięło się od temperatury? Czasami guma prowadnicy , która wchodzi w zacisk pod nią zbiera się rdzą i wypycha gumę i prowadnice stają w gumie. Tłoczek stający. Tam w zacisku też są dwie gumy przeciw pyłowe. Jak ze starości napuchnął to tłoczek się już nie cofnie.
Pompa hamulcowa jest podzielona na dwie sekcje. Prawy przód / lewy tył i Lewy przód / prawy tył.
Charakterystyczne, że w razie usterki pada cała sekcja, a nie tylko jeden zacisk.
Podobny problem występuje w vectrze c. Fiat to ten sam koncern, wiec przyczyna może być ta sama.
Serowo przepuszcza podciśnienie, na pompę
Tyl wtedy wygladal ok.