Wpis z mikrobloga

cześć, 15 lat na wykopie i w sumie pierwszy raz potrzebuje a przynajmniej chciałbym #wykopefekt dla jednej wszy z azorów, trafiliśmy do jego knajpy bo miała dobre opinie na tripadvisor, zjedliśmy i było średnio. Wystawiłem kometarz i w sumie by się temat zakończył, komentarz ani negatywny ani pozytywny ale wesz zaczął wjeżdżać mi narodowo i do tego zahaczając o IIWS. W sumie przydało by mu się pare komentarzy coby niemiał 5* na TI bo inaczej ludki będą do niego trafiać a w sumie smutno..... https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g189135-d16945438-Reviews-Ned_Kelly_s_Irish_Pub_Grill-Ponta_Delgada_Sao_Miguel_Azores.html
saweko - cześć, 15 lat na wykopie i w sumie pierwszy raz potrzebuje a przynajmniej ch...

źródło: Pokaż Ostatnie zdjęcia

Pobierz
  • 60
@RozowaWkolorachTeczy napisałem mu, że jest niekonsekwentny i kiedyś już napisał dla mnie taka recenzję. Przeprosił i kazał napisać napisać ponownie jaka to była recenzja i na czym się opierała, ponieważ jako sztuczna inteligencja nie posiada ludzkiej zdolności zapamiętywania. Odpisałem, żeby to była recenzja na postawie pierwszej wysłanej wiadomości, która była dokładnie jak Twoja. Przy każdym następnym buncie, trzeba mu przypominać jego niekonsekwencje i że wprowadza zamieszanie
@saweko: Rozumiem, to cofam bulwers :D Pisałeś, że ogarniałeś opinie, więc założyłem, że Ci przemknęło przed oczami. Moim zdaniem właśnie dlatego zawsze warto rzucić okiem na negatywy, nawet przy wysokich ocenach. Odpowiedzi właściciela na takie komentarze duża mówią o miejscu, a czasem dowiesz się przypadkiem także, czego lepiej nie zmawiać, na co warto uważać, etc.
Szokujące jest to, jak ten gość nie ogarnia social mediów, nie ogarnia podejścia do klienta.


@GhostTrick: Wiedzielibyśmy, że nie ogarnia, gdyby miał ocenę 1.5 i płakał, że bankrutuje. A on ma 5.0 i klienci najwidoczniej dalej walą do niego oknami. Może to jego poddejście, na zasadzie takiej, jak robiła ta firma od pseudo-posiłków w proszku (nazwy nie podaję, bo się nimi brzydzę)? Oni też w internecie obrażali klientów i robili to
  • 0
@60scnds: ogólnie założyłem ze jak jest tak cudowna opinia to będzie ekstra. Teraz doprowadzę do tego ze opinia bedzie odzwierciedlała stan rzeczywisty