Wpis z mikrobloga

Jaguar zestawiony z porsche a mclaren polke wyzej, polestar pod volvo i inne durne smaczki.


@talarro: McLaren jest chyba (bo skąd możemy wiedzieć jak nie ze słyszenia XD) cholernie drogi w naprawie, nieporównywalnie do Porsche (oczywiście zależnie od modelu), jakakolwiek stłuczka i masz niebotyczną kwotę do wydania. Na Porsche da radę "fuck you money", a na McLarena trzeba żyć jeśli nie urodzić się w rzeczywistości w której pieniądze nie istnieją ;)
@talarro: McLaren 720S ma monocoque z włókna węglowego. Jak choćby lekko go uszkodzisz (a do tego wcale nie potrzeba jakiegoś mocnego dzwona, tylko brak szczęścia), to jesteś w dupie.

McLaren sprzedaje około 5 tysięcy samochodów rocznie, Porsche sprzedaje 300 tysięcy i jest w grupie VAG. To się też przekłada na cenę części od producenta i dostępność części z drugiej ręki.

Nie zmienia to faktu, że masz rację, różne modele tych marek,
@GhostTrick: no tak, co do monokoku sie zgadza, naprawa uszkodzen to koszt, w przypadku 570 spyder to koszt w granicach 100 tys euro, po zderzeniu z barierami na autostradzie przy predkosci okolo 200km/h. A co do prestizu, wiadomo, ze mclaren sprzedaje sie w mniejszych ilosciach, ale ja to uzasadniam jego jakoscia wykonania w porownaniu do 911 turbo s. Jedynie, co przemawia za 720s, to czasy przyspieszen. Mysle tez, ze nalezy porownywac