Aktywne Wpisy
ForTravelSayYes +202
W związku z narzekającym tonem większości ludzi na suche 25-30 stopni odsyłam do klasyku (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#pogoda ##!$%@? ##!$%@? ##!$%@? ##!$%@?
#pogoda ##!$%@? ##!$%@? ##!$%@? ##!$%@?
kopek +149
Nie pije alko 3 tyg
- Denerwuje mnie konfiguracja wszystkiego żeby w ogóle kompilować, nie chcę się babrać z Cmake i innymi. Rozwiązaniem na to teoretycznie jest QT Creator, on wszystko w teorii ogarnia
- Zarządzanie dependency i bibliotekami. W językach takich jak Java na Androidzie to tylko podajesz nazwę pakietu i wersję i tyle, wszystko samo ogarnia. Tutaj trzeba często pobrać samemu bibliotekę i skompilować
Z innych opcji nad jakimi myślałem to jest Rust. Próbowałem w nim pisać, ale jest dla mnie brzydki jak noc. Nie mogę jakoś jego zdzierżyć. Python z kolei jest dla mnie problematyczny że nie ma statycznego typowania zmiennych. Jakie w takim razie rozwiązanie polecicie?
#programowanie
Programy nie są od tego aby je wysyłać na konkursy piękności, tylko po to aby spełniały wymagania.
Jeżeli ma być embedded i nie ma być C / C++, to obecnie jedyną alternatywą, która nie jest zabawką lub tylko ciekawostką,
Dla mnie jest to ilość informacji, którą muszę trzymać w głowie w jednym czasie aby zrozumieć jakiś konkretny fragment kodu. Im mniejsza tym kod jest czytelniejszy (dużo zależy oczywiście
Jest coś takiego jak nanoframework do różnych urządzeń.
C# to fajny język, zarządzanie zależnościami jest bajecznie proste.
Nie wiedząc co chcesz napisać ciężko określić czy się nada czy nie.
Narzut związany z GC jest zupełnie akceptowalny dla pewnych rozwiązań, dla innych oczywiście nie.
Sam język ma mechanizmy, które pozwalają na ograniczenie alokacji przez co ograniczasz użycie pamięci i samego GC.
Przejście z c++ do c# powinno być w miarę proste.