Wpis z mikrobloga

#huel #jedzenie Zastanawiam się nad kupnem Huel jako dodatkowy posiłek w ciągu dnia do pracy. Dużo ludzi narzeka w komentarzach na smak, ale to opinia subiektywna. Mnie bardziej interesuje czy to nie jest typowa chemia, która bardziej szkodzi niż pomaga. Nie znam się na tym i chciałem zapytać się o opinie kogoś obeznanego w składach jedzenia. Warto to jeść jako jeden dodatkowy posiłek dziennie poza oczywiście normalnym jedzeniem?
  • 17
  • Odpowiedz
@MrFrost: Niby zdrowe, ja zamawiałem Huela dwa razy, ale w końcu mi się znudziło. Jednak wolę sobie coś przygotować albo zamówić na miejscu.
  • Odpowiedz
@MrFrost: chodzi ci o te smakowe do picia? już lepiej kupić gainer KFD, dużo taniej a ma w sobie koncentrat białek serwatkowych, płatki owsiane i też jest odżywczy
  • Odpowiedz
@MrFrost próbowałem wszystkich smaków i tylko czekoladowy oraz czekolada z miętą były niedobre, reszta naprawdę super. Był okres że żywiłem się tylko Huelem i samopoczucie było bez zmian. Robiłem nawet w tamtym czasie badanie krwi do czegoś innego i też były idealne
  • Odpowiedz
  • 0
@Reevder: czyli jakby nie patrzeć na cenę to huel jest lepszy jedynie pod względem tego, że nie ma cukru, a gainer ma. Dużo tego cukru tam jest?
  • Odpowiedz
#huel #jedzenie Zastanawiam się nad kupnem Huel jako dodatkowy posiłek w ciągu dnia do pracy. Dużo ludzi narzeka w komentarzach na smak, ale to opinia subiektywna. Mnie bardziej interesuje czy to nie jest typowa chemia, która bardziej szkodzi niż pomaga. Nie znam się na tym i chciałem zapytać się o opinie kogoś obeznanego w składach jedzenia. Warto to jeść jako jeden dodatkowy posiłek dziennie poza oczywiście normalnym jedzeniem?


@MrFrost: ja jem
  • Odpowiedz
@gleorn: nie jest o wiele lepszy, "Mąka owsiana, białko grochu, mielone siemię lniane, skrobia z tapioki,, białko ryżu brązowego, olej słonecznikowy w proszku" wszystko przetworzone i roślinne. Gdzie tam masz płatki owsiane i koncentrat białek serwatkowych.
  • Odpowiedz