Aktywne Wpisy
#motoryzacja #samochody Siema motoryzacyjne świry.Poszukuje samochodu do 50 tys cebulionów i mam mega dylemat.Moje wymagania to kombi/suv,automat,rocznik minimum 2015,jakikolwiek naped 4x4(z tego mogę zrezygnować).Wybór dla laika samochodowego jest tak duży że sam nie wiem co brać żeby się nie władować na minę.Samochód głównie w dłuższe trasy po Polsce i raz do roku na Bałkany więc taki połykacz kilometrów
Który warto brać
- Jeep Cherokee KL 8.6% (44)
- Passat B8 27.8% (142)
- Mitsubishi Outlander 13.9% (71)
- Seat Leon 14.1% (72)
- Peugeot 508 25.7% (131)
- Opel Insignia 9.8% (50)
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Mam takie przemyślenia ,jako że pyknie mi zaraz pierwszy tysiączek i troche już poznałem się z maszyną i mineło już pierwsze zauroczenie.
Pojeżdziłem trochę w terenie, głównie miasto ale i parę przelotów autostradowych zaliczyłem.
Motocykl na miasto jest ok, nie wyróżnia się niczym szczególnym,ot kolejny naked jakich wiele na rynku, pozycja jest całkiem wygodna kierownica ma odpowiednią szerokość na przeciskanie się w korkach, dźwięk na fabrycznych wydechach jest całkiem przyjemny, choć dźwięk pracy motocykla na luźnych obrotach przypomina trochę klekot starego diesla xD. Trochę zawiodło mnie spalanie, spodziewałem się wyników bliższych 4l niż 5. Jednym z moich poprzednich motocykli był DL650 z 2012 roku i tam potrafiłem zejść ze spalaniem poniżej 4l i to zbytnio się nie wysilając.
Co irytuje mnie najbardziej to dosyć spore wibracje, szczególnie przy wyższych obrotach i prędkościach są one mocno odczuwalne, czuje je na rękach jeszcze długo po zakończeniu jazdy. Moje dwa ostatnie motocykle były chińskiej produkcji i oba wibrowały mniej (adv400 i scrambler 125). Może po wymianie oleju i ostatecznym dotarciu będzie lepiej, to się okaże.
Brakuje mi bardziej rozbudowanego komputera pokładowego, chociażby ze wskazaniem spalania, kurde nawet godziny nie można przestawić na wskazanie 24h z am/pm, troche żenua.
Po jeździe terenowej już wiem że nie pojadę nim tam nigdy więcej, jest po prostu za twardy i zamiast skupić się na jeździe, to walczymy z motocyklem żeby nie urwał nam rąk albo nie wykatapultował na większej hopce. Gdzie więc ta jego "scramblerowatość" ja się pytam? Niestety ta twardość jest też odczuwalna na asfalcie, każda nierówność powoduje odczuwalny dyskomfort.
Z drobnych niedoróbek to jeszcze denerwuje lampa przednia, ze słabym trybem dziennym, to rozwiązałem jeżdżąc po prostu na długich non stop. Mały zbiornik paliwa, jednak przydałoby się mieć te 300km zasięgu minimum, oraz nieprecyzyjne wskazania jego poziomu. O przekłamaniach licznika to już nie wspominam bo to można poprawić samemu, tylko wtedy deprymujące staje się to że poleci on niewiele wìecej jak 140...
Podsumowując i reasumując, motocykl jest ładny i nic ponadto. Taka trochę instagramowa lala która poza ładnym wyglądem nie oferuje nic więcej, ani dobrze nie ugotuje ani nie posprząta.. są to moje subiektywne odczcucia , podparte ponad 15 letnim doświadczeniem wynikającym z posiadania już 8 motocykla w tym 6 chińczyka.
@Kick_Ass: no stary, dlaczego oślepiasz innych uczestników ruchu? Jeździj na krótkich. Albo ustaw sobie światło bo w każdym motocyklu jest taka możliwość.
@Kick_Ass: i uważasz że w dzień cię nie widać bo mijania świecą za słabo?
@Kick_Ass: czyli jeździsz w nocy na światłach długich? I nikt ci nie mruga?
Dobra bo się pogubiłem, jeździsz w nocy na światłach długich czyli drogowych dlatego że światła mijania niewiele oświetlają.
A próbowałeś przekręcić całą lampę uprzednio luzując śruby? Albo śrubami dedykowanymi podnieść trochę odległość świecenia świateł mijania?
Bo rozumiem że moc świecenia jest ok?
@Kick_Ass: no popatrz a tak chwalili tego leoncino 500. Żaden z chwalących nigdy nic nie wspomniał o bardzo słabych lampach, przypadek? Nie sadzę. Dziękuję za rzetelny opis.
Napisz jeszcze o ile licznik zawyża względem GPS przy 100km/h GPS i przy 140km/h GPS.