Aktywne Wpisy
![ProwojMiliten](https://wykop.pl/cdn/c3397992/ProwojMiliten_BUVWxHZJpU,q60.jpg)
ProwojMiliten +361
![ProwojMiliten - Kingdom Come: Deliverance II w 2024
#kingdomcomedeliverance #gry](https://wykop.pl/cdn/c3201142/11a76811e0167b68d2f83a6f1dc5c9f52cd6854d1a248874348304f17b3682d1,w150h100.jpg?author=ProwojMiliten&auth=0ecb77dce6a042d51a78ee89ceb6e3e3)
![Krupier](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1c4d0c4a77759480d62d0a354962ad400a57dc2ad7f90d75277e8b04ca72501f,q60.png)
Krupier +249
Jestem już w tym wieku, że bardziej niż gadżety i ciuchy cieszy mnie kupno taczki. XD
Wjechał bolid na działeczkę. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#ogrodnictwo #dzialka #rod #rosliny #czujedobrzeczlowiek
Wjechał bolid na działeczkę. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#ogrodnictwo #dzialka #rod #rosliny #czujedobrzeczlowiek
![Krupier - Jestem już w tym wieku, że bardziej niż gadżety i ciuchy cieszy mnie kupno ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/b2478502d37e909e566383916fb13db1afeb0978bf98fb471c7348cb8fef82b8,w150.jpg)
źródło: temp_file6160059313010211233
Pobierz
Level postaci w takich grach to lekko idiotyczny pomysł.
Levele wrogów także.
To, że ta sama broń zdobyta wcześniej oraz zdobyta później też kłóci się z realistycznością.
Idealny rpg powinien unikać takiego sztucznego podnoszenia poziomu trudności wrogów poprzez dawanie im więcej damage i hp w excelu.
Marzyłaby mi się Cyberpunk, ale ze światem gdzie zdobyta broń na początku umożliwiałaby ukończenie gry (niekoniecznie dawałaby dostęp do cięższych lokacji).
Idealna gra powinna mieć świat, gdzie zwykły wróg (człowiek w Cyberpunku) nie różni się od innych egzemplarzy (levelem sztucznie podwyższającym jego trudność) bardzo ekstremalnie zależnie od umiejscowienia ich w świecie. Tj. zwykły goły nomad ma mniej więcej tyle samo zdrowia co korp, a jedynie na ich trudność wpływa ich wyposażenie.
Co do wyposażenia, najlepiej jakby bronie można było ulepszać, ale żeby to ulepszanie było czymś podparte.
Jeszcze ciekawym pomysłem byłoby wprowadzenie różnych rodzajów amunicji.
Na koniec, drzewka umiejętności są ciekawe, ale spora część z nich jest do przerobienia i tak z połowa do wywalenia.
Robisz postępy w grze? = uczysz się nowych umiejętności. Logiczne. Dodatkowe nabyte nowe skille nie od razu działałyby z 100% skutecznością, w końcu jak się czegoś nauczysz to w następnych powtórzeniach nie zawsze dobrze wychodzi. Więc czemu nie wprowadzić kafelka "naucz się 'lepiej' skradać", który ulepszałby już aktywną umiejętność, ale nie dodając do niej tylko liczb w excelu, tylko dodając nowe animacje, lekko obniżając "głośność" postaci, logiczne?
Taki kafelek na początku nie działałby idealnie, ale z czasem gdy posiadamy go wykupionego za postępy w grze skradanie działałoby u naszej postaci coraz bardziej efektywnie, aż w końcu szansa na pomyłke naszej postaci wynosiłaby 1/100.
Tak wiem, za dużo roboty, ale jak dla mnie to powinien być jeden z kroków w rozwoju gier, ponieważ obecnie większość AAA skupia się w głównej mierze na grafice, a umniejsza znaczenie reszcie składowych dzieła.
#gry #xbox #ps5 #pcmasterrace #przemyslenia #cyberpunk2077
@Chris_Karczynski: Właśnie to nie do końca ma tak działać. Mobki ofc przez dostosowanie do poziomu postaci będą miały więcej hp, ale to nie oznacza, że będziemy je tyle samo bić. Główną rolę będzie tutaj odgrywał ekwipunek i synergie z buildem, gdzie możesz robić znacznie większe obrażenia i szybciej ubijać