Aktywne Wpisy
Maurelius +165
Problemy z dzietnością, zapaść demograficzną? Mój plan na naprawę tego kryzysu:
- podniesienie cen mieszkań,
- jeszcze surowszy zakaz aborcji,
- jeszcze wyższe koszty życia
Im
- podniesienie cen mieszkań,
- jeszcze surowszy zakaz aborcji,
- jeszcze wyższe koszty życia
Im
duxrm +458
Wysyłka z magazynu: PL
Taśma klejąca, 66m x 50mm, przezroczysta, 6 rolek
Cena z VAT: 18,99 zł
Link ---> Na moim FB. Adres w profilu.
Darmowa dostawa Prime
#duxrm
Taśma klejąca, 66m x 50mm, przezroczysta, 6 rolek
Cena z VAT: 18,99 zł
Link ---> Na moim FB. Adres w profilu.
Darmowa dostawa Prime
#duxrm
SX4 Multijet 1,9 Diesel. 200kkm przebiegu.
#diy #motoryzacja #samochod #samochody
#pytanie
Jechałem nim już ok 20min utrzymując 2800obrotów. Teraz czytam, że dobrze byłoby kilkukrotnie przy 2500rpm wcisnąć gaz tak do 3500rpm.
@spanzik
@drzewostan @Optimus1980
Olej wymieniam raczej często, co rok minimum, filtr oleju co 2 wymiany oleju, wycieków nie widzę,
tak 1.9 Multijet 120KM
Mam interfejs jakis tani interfejs OBD2 ale nie wiem czy pokaże zapchani dpf.
Tak myślę, że jeśli byłby to zapchany dpf(choć możliwe bo nie robię tras, 2x20km) to nie miałby kopa od zera? Wówczas trzeba najwięcej spalin przepachać. A on nie reaguje na prostym odcinku na czwórce. Nie ma czy wyprzedać. Choć powoli rozpędzi się do ponad 100km
dobra. zanim zaczniesz grzebac w geometriach turbin i EGRach wez pojedz na expresowke czy inna autostrade i zobacz czy te 140 w ogole osiagniesz.
jezeli nie to poszukaj dziur w dolocie za turbina - gumowe rury od intercoolera na przyklad czy nic nie dmucha w atmosfere
@drzewostan: o #!$%@? XDD
@drzewostan: nie, więcej spalin masz wtedy, gdy jest duże obciążenie i duża prędkość obrotowa. To znaczy najwięcej spalin masz na ostatnim biegu z gazem w podłogę.
czyli wwykiana oleju wychodzi co ok 12kkm to przecież raczej optymalnie. Jedynie filtr oleju w 2022 odpuściłem.
Rozpędziłem go do 130km/h i 3500rpm. wskoczył błąd. Teraz nie przekracza 3000.
no to jak nie ma mocy i jeszcze masz jakis blad sensora cisnienia to serio poszukal bym czy Ci jakas rura gumowa nie pekla co idzie z turbo do intecoolera i potem do silnika. i cisnienie powietza idzie w atmosfere a nie do cylindrow.
albo ten sensor jest walniety
ten czujnik jeśli byłby uszkodzony to oprócz błędu może być przyczyną małej mocy?
https://www.google.com/search?q=czujnik+cisnienia+turbina+multijet+1.9&prmd=isvn&sxsrf=APwXEdem3Xjamwu8v4HJH0SOniMlemjdVQ:1681996327262&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjpgObMxLj-AhUbBxAIHa1wDRIQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=384&bih=766&dpr=2.81#imgrc=vYOl_uviCBj6hM&lnspr=W10=
tak jak pisalem wczesniej. mozesz miec rozerwany waz ktorym idzie sprezone powietrze z lub do intercoolera
utrata cisnienia doladowania w silniku z turbo = utrata mocy
aaa czujnik. tez moze. zalezy od auta w sumie. ale tak szczerze to bardzie prawdopodobne jest pekniecie rury niz uszkodzenie sensora moim zdaniem
będzie trzeb wymienic w takim razie