Wpis z mikrobloga

@93michu93: Tam od razu ekoterroryści. Tego chcą lobbyści i aktywiści to urzędnicy to serwują.

SCT niestety musi powstać bo tak się zobowiązało to piękne państwo. Jedyny problem to taki, że zaraz obok Rynku idzie trasa W-Z więc to będzie niezły cyrk jak faktycznie to wprowadzą.

Warto też przypomnieć, że u Niemiaszków z tego pomysłu się powoli zaczynają wycofywać.
  • Odpowiedz
  • 2
niech oni się z takim zapałem wezmą zabitych którzy byle gównem w piecach palą


@Bumelante: max co mozemy to zakazac aut spalinowych i wybudowac nowy buspas, panie Areczku
  • Odpowiedz
  • 0
20-25 letnie diesle to powinni całkowicie #!$%@? z miasta, natychmiast a nie za dwa lata


@Wychwalany: a kupisz ludziom nowe? Tak to auta na pewno smrodza, ludzie palacy oponami i smieciami nie maja wplywu na to smierdzace powietrze.
  • Odpowiedz
@Wychwalany: bo? Możesz spokojnie znaleźć 20-25 letnie diesle które są w lepszym stanie technicznym niż 5-6 letnie turbo benzyny z wyciętym katem, dzięki czemu te stare diesle mniej złego wyplują w powietrze.

U nas nie ma kontroli tego co wypluwają z siebie auta, więc to nie ma znaczenia z jakiego roku jest auto. Jak mieszanka jest źle spalana będzie powodować syf. Starczy świec nie wymieniać.
  • Odpowiedz
@93michu93: @Darth_Gohan albo podszedłbym do tego inaczej, ucinałbym łapy przy samej dupie kontrolerom ze SKP którzy dopuszczają do ruchu smrodzące samochody. Chodzi o samochody za ktorymi jedziesz w korku, trzymasz nawet dystans 5 metrow a mimo to w twoim samochodzie śmierdzi spalinami #!$%@? przed toba.

U nas nie ma kontroli tego co wypluwają z siebie auta


@Darth_Gohan: jest kontrola tylko przymykaja na to oko. Bylbym nawet sklonny
  • Odpowiedz
@Wychwalany: No teraz to trochę inna gadka niż ubić 20-25 letnie diesle bo to stare diesle.

SKP już teraz nie jest zbyt opłacalnym biznesem. Mieli robić w sejmie zmiany cen oraz obowiązków dla SKP, ale się wycofali bo w roku wyborczym nie będą #!$%@?ć kierowców. Nie ma co się dziwić, że sami kontrolerzy nie sprawdzają tego dokładnie jak potem z tego żadnego hajsu nie będzie b on się przykłada, a
  • Odpowiedz
  • 1
Chodzi o samochody za ktorymi jedziesz w korku, trzymasz nawet dystans 5 metrow a mimo to w twoim samochodzie śmierdzi spalinami #!$%@? przed toba.


@Wychwalany: no tak, to ma sens. Czasami sa takie, ze nawet z chodnika widac, ze cos z nimi nie tak. Od razu policja powinna takich wylapywac. Czesto to sa jakies stare graty ale zdarzaja sie tez jakie takie poprzerabiane co nawet nie widac, czy to nowe,
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan:

Dlatego zamiast wprowadzać SCT to niech oni zaczną od uszczelnienia SKP oraz wprowadzenia kontroli jakości spalin w samochodach w jakimś większym wymiarze. Wtedy może się okazać, że nagle takich cyrków z gruzami nie będzie.


Na poczatku wyeliminowaliby tych najbardziej smrodzacych ale pewnie z czasem pozostalych zaczeliby segregowac i wtedy SKP decydowałaby do której strefy może wjeżdżać samochód. Nie widze potrzeby segregacji ale to ekoświry.

Niby za smog bardziej odpowiadaja
  • Odpowiedz
  • 1
w Polsce 90%+ samochodów to spalinówki, weź zbierz ludzi i idź protestować, takim marudzeniem to sobie nawet konia nie można zwalić


@niochland: nie no ja ide protestowac przy urnie wyborczej. Trzebaby sciagnac tutaj Francuzow to pokazaliby jak sie to robi :D
  • Odpowiedz
@93michu93: czemu podczas lock downu powietrze we Wrocławiu nadal było zanieczyszczone ( ͡° ͜ʖ ͡°) Moze nie chodzi o samochody a o kopciuchy ale kto by sie nad tym zastanawiał urzedasy lepiej wiedzą co dla nas dobre. To sa ludzie którzy prace dostali po znajomości a sa po gówno szkole wiec sami fachowcy
  • Odpowiedz
Chodzi o samochody za ktorymi jedziesz w korku, trzymasz nawet dystans 5 metrow a mimo to w twoim samochodzie śmierdzi spalinami #!$%@? przed toba.


@Wychwalany: większość to przecież podtlenek biedy, a nie dieselki. Łatwo rozpoznać smród gazu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz