Wpis z mikrobloga

@SmugglerFan :

Ładniejsza grafika ≠ lepsza mimika

Obejrzałem ten film z Death Stranding i czarny wygląda jakby był niewidomy i dlatego ma takie martwe oczy patrzące w jeden punkt. Brwi też słabo oddają emocje.

Jakby La Noire ubrać we współczesną grafikę to nie pomyślałbyś o Death Stranding jako rywalu w tym aspekcie
@Beeercik: mamy dzbana xd oczy patrza w jeden punkt bo tak wlasnie aktor chcial zagrac
https://www.metalgearinformer.com/?p=34894

“I looked into Norman’s eyes, and Norman was brilliant. Norman was absolutely brilliant. Because it was like he stared into my soul during this,” Jenkins continued. “And all I could do was to stay glued to his eyes from all that time. And I remember this sort of rush kind of coming up into my
oczy patrza w jeden punkt bo tak wlasnie aktor chcial zagrac


@SmugglerFan: To wiele wyjaśnia, ale wciąż sprawia to wrażenie jakby właśnie coś nie tak było z mimiką, na pewno są w DS lepsze cutscenki żeby ją pokazać.

A z technologii z La Noire się nie korzysta bo jest za droga, tak jak pisałeś trzeba nagrywać scenę dwa razy.

nie zobaczysz w La Noire w ogóle przybliżeń na twarz, bo by
@Beeercik: ale ta technika z la noire sie nie skaluje w wyzsze rozdzielczosci. to jest jak mordy z max payne 1, gdzie zrobili foty ludziom i ustawili je jako teksture. w wyzszej rozdzielczosci, na szczegolowym modelu takie cos nie bedzie wygladac dobrze.

A z technologii z La Noire się nie korzysta bo jest za droga, tak jak pisałeś trzeba nagrywać scenę dwa razy.

jakies zrodlo czy tylko tak sobie napisales?

La
SmugglerFan - @Beeercik: ale ta technika z la noire sie nie skaluje w wyzsze rozdziel...

źródło: 5z0hz73f3ed01

Pobierz
@Beeercik: @SmugglerFan Sposób, w jaki robili animacje twarzy w L.A. Noire pozwalał na tak szczegółową mimikę, jakiej w innych grach się nie zobaczy. Wyglądało to tak, jakby każda klatka animacji była oddzielnym skanem fotogrametrycznym, co pozwala na takie bajery jak postać przygryzająca wargi czy wykonanie dowolnej ekstremalnej miny wyglądającej w 100% naturalnie. Niestety przez to, że w L.A Noire twarze były nagrywane oddzielnie podczas gdy aktorzy siedzieli w studiu do performance