Wpis z mikrobloga

Daily reminder , kobiety nie lubią brzydkich aż do tego stopnia, że nawet nie chcą z nimi koleżeńsko rozmawiać. Ponadto często wypominają ich błędy i potknięcia a przymykają oko na swoje, koleżanek i ofc atrakcyjnych mężczyzn. Może mam zasranego pecha ale non stop spotykam takie kobiety. Nawet w miejscach gdzie niby powinny przybywać ,,intelektualistki,,. I mówię to jako człowiek który zaczął wychodzić do ludzi i się socjalizować (choć fakt faktem jestem początkujący w tej kwestii) :P

#przegryw #blackpill #rozowepaski #logikarozowychpaskow #zalesie #psychologia #psychiatria
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Może mam zasranego pecha ale non stop spotykam takie kobiety.


@Arstotzkaball: *p0lki

Byłem wielokrotnie na Ukrainie i nawet jak nie jesteś w typie dziewczyny to porozmawia z tobą, pożartuje, ale na koniec powie, że sorry, na randkę się nie umówi i to jest ok i nie zostaniesz potraktowany jak gówno tak jak traktują mężczyzn roszczeniowe
  • Odpowiedz
@Arstotzkaball tu chodzi o to że jesteś #!$%@?, jak czujesz że w przeciwieństwie do wyglądu mózg wykształcił się prawidłowo, to jest szereg różnych aparatów - najłatwiejszym z nich jest sarkazm żeby się zdystansować i upokorzyć p0lkę.
  • Odpowiedz
  • 1
@Arstotzkaball Możesz to bardziej rozwinąć, jak to wygląda? Jeżeli chodzi o rozmowy z kobietami, to nigdy z tym problemu nie miałem i nie mam. Do dziś w miejscu pracy normalnie sobie porozmawiam zarówno z młodszymi, jak i starszymi, a uwierz mi jestem bardzo brzydki i niski.
  • Odpowiedz
@gnomol: a związki? A chodzi o to, że nawet jak zaczynam temat który ich interesuje to wogole go nie podtrzymują. Mało interesują się gadaniem dalszym ze mną. Podczas gdy ładniejszy ode mnie powiedział parę słów i one wręcz uśmiechy mają i starają się podtrzymywać rozmowę, nawet same zagadują do niego i się witają.
  • Odpowiedz
tu chodzi o to że jesteś #!$%@?


@Bajtlik: no właśnie nie chodzi o to że jesteś #!$%@?