Wpis z mikrobloga

@Elev: no ja np. zamawiam dwie sztuki ubrań jeśli nie jestem pewna rozmiaru. Ostatnio zamawiałam doniczki i też kilka zwróciłam, bo się okazało, że sprzedawca pomylił górę z dołem przy podawaniu średnicy. Smart ma to do rzeczy, że wtedy zwrot jest darmowy. Płacę za usługę więc mogę z niej korzystać i nie widzę w tym nic cebulackiego. Jeśli sprzedawca nie chce zwrotów to niech wyłączy taką opcję
@Limonene:

ja np. zamawiam dwie sztuki ubrań jeśli nie jestem pewna rozmiaru


Wybór rozmiaru to co innego.

się okazało, że sprzedawca pomylił górę z dołem przy podawaniu średnicy


Niezgodność towaru z opisem to co innego.
@PanHagrid: no i gdzie tam jest napisane, że to tylko po to, żeby mieć darmową wysyłkę? xD Może zamawia ubrania do przymierzenia, albo już coś kupił, chce z jakiegoś powodu oddać i nie wie, jak to wygląda, bo nigdy nie robił zwrotu? Ale wykopki zawsze sobie muszą dopisać historię xD