Aktywne Wpisy
BKZGlamrap +145
Śmieszkowałem sobie jak pisał do mnie @Alex_Sarach bo myślałem, że gość trolluje, ale właśnie odebrałem od listonosza kopertę i dostałem to. Nie mam pojęcia skąd miał mój adres - nigdy go nie podawałem na Wykopie i nie wiem co z tym zrobić. Jakieś rady? Pytam serio.
#sebcel #frajerzyzmlm
#sebcel #frajerzyzmlm
Rembrant +1472
Cześć wszystkim jako że niedawno wykopałem mój czosnek słoniowy a jest go naprawde dużo , zapraszam do #rozdajo tego ciekawego warzywa( ͡° ͜ʖ ͡°) Do wygrania 1kg o wartości 70zł
Gdyby ktoś chciał kupić zapraszam na Allegro pamiętajcie też o zapasach Jalapeño które znajdziecie w innych
Gdyby ktoś chciał kupić zapraszam na Allegro pamiętajcie też o zapasach Jalapeño które znajdziecie w innych
Po 300h w d3, 4000h w poe, 200h w last epochu i pewnie z 200h w innych arpgach takie są moje spostrzeżenia. Trzeba pamiętać, że to beta, ale jednak nie sądze, żeby w pełnej wersji zmienilo śię zbty wiele jeśli gra ma wyjść w czerwcu.
Plusy:
+ grafika
+ animacje postaci i skilli
+ "feeling" skilli
+ wczesne levelowanie jest calkiem spoko i nie jest nudne w porownaniu z innymi grami z gatkunku
+ "crafting" jest ok...
+ klimat
+ wygląd lokacji
Minusy:
- 95% legendarnch affixów jest bezwartościowa
- bardzo ubogie drzewko skilli - to jest chyba najwiekszy minus jak dla mnie. Wiekszość ulepszeń polega na; "Gdy księżyc jest w pełni, zjadłeś 2 hotdogi z żabki, a twój stary rucha psa jak sra to przez 2sekundy robisz 2% wiecej obrażeń'. Super #!$%@?. NIe chce, żeby skille i potencjalne drzewko passywów(paragony) były rozbudowane jak w poe, ale to co pokazali jest kilka poziomów niżej niż diablo 3, a tam też nie było jakiś super skomplikowanych systemów rozwoju postaci. Przez całe 25leveli i troche po tym czasie czułem, że w moim gameplayu praktycznie nic się nie zmieniło.
- brak "overlay map". Coś co jest w każdym arpg, który przychodzi mi do głowy jest nieobecne w d4, Zamiast tego dostajemy mala mapke w rogu ekranu, ktora jest bezuzyteczna, bo nie da się jej oddalic i normalna mapke na caly ekran. Gdy gralem co chwile musialem odpalac duza mape, sprawdzic gdzie jestem, zamknac i isc dalej.
- za duzo elementów mmorpg. Masa nudnych fetch questów, które nic nie wnoszą. Bieganie z miejsca na miejsce, bez wiekszego celu
- nudne i powtarzalne dungeony; szukasz dwóch kluczy, otwierasz drzwi, zabijasz bossa albo zabijasz wszystkie mobki i wtedy zabijasz bossa. Nawet wygladaja tak samo tylko są w różnych miejscach na mapie
- cooldowny na skillach. Cooldowny są ok, ale 70 na "ulta", który jest niewiele lepszy od innych skilli, które kosztują mane, albo 10s(albo 7s, nie pamietam) na teleport sorca? Co mi po tym teleporcie, tylko zmarnowane miejsce na skilla. Wiem, że są affixy z cooldown reduction, ale trzeba byłoby wszystkie itemy mieć pod cooldown reduction, żeby wyciągnać jakieś sensowne wartości.
- brak cinematiców. Gierki blizzarda zawsze kojarzyły mi się z fajnymi filmikami. W d4 tego nie ma, zamiast tego dostajemy gównianie filmiki na silniku gry
- brak otwartego trejdu. Gralem z kuplem. Kilka razy wydropil legendarny item z +1 do skilla, ktorego uzywalem, akurat wtedy nie bylismy w party wiec nie moglismy sie wymienic.
- brak zbalansowania skilli. Kazdy sorc biegal z hydra, bo wszystkie pozostale skille nie byly nawet w polowie tak dobre jak hydra. Juz nawet nie wspomne o tym, ze walki z bossami sa zrobione pod casterow, a melee jest nieporownywalnie gorsze pod kazdym wzgledem
- gra arpg, ktora jest zrobiona dla osób, które nie chcą grać w arpg i/lub, które nie mają dużo czasu na granie. Mega casualowa wersja D3
- małe szanse na sensowny end game po przejsciu kampani na premiere gry. Obstawiam, że "endgame" będzie polegał na odpaleniu gry na wyższym poziomie trudności i przechodzenie kampani na nowo.
To wszystko co mi teraz przyszło do głowy. Jak dla mnie 3/10. Zobaczę jak gra będzie wyglądała 2-3 tygodnie po premierze gdy ludzie już obczają wszystko i może wtedy znajdę dla siebie coś co mnie przyciagnie do tej produkcji, i przekona mnie do wydania na nią 340zl!
#gry #arpg #diabloiv #diablo4 #blizzard
@SmieszneZakola:
Dla mnie Diablo to:
-generowane losowo mapy
-losowy loot
-gra single z
Te 340zl to nie problem, jeśli gra jest dobra i będę w stanie z niej wyciągnąć kilkaset godzin grania, ale narazie nie zapowiada się żeby tak było.
W poe wydalem juz spokojnie z 1k przez wszystkie lata, które gralem i nie żałuje.
(te 1k to nie w zetonach z orzelkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
zobaczymy jak to bedzie pozniej wygladac, bo poczatek gry moze byc #!$%@? (tak jak wyglada levelowanie w poe przez akty, czy pierwszy char w lost arku) jezeli endgame
Mi się podobało, nie żałuję wydanych pieniędzy. Czekam na czerwiec.
Komentarz usunięty przez autora
Trzeba pamiętać, że nie mamy teraz dostęp do wszystkich legendarek, ale ja grając Łowcą wydropiłem kilka fajnych. Nie wiem jak to wygląda na innych klasach.
4000 godzin to równowartość dwóch lat pracy na etacie. Faktycznie, niedużo :
@SmieszneZakola: no nie wiem, ja na nekro wydropiłem takie 2 legendy, że skill który powinien być defensywny robił mi największy DMG xD więc to pewnie kwestia tego, że na becie nie ma wszystkich legend + balans