Wpis z mikrobloga

Te wszystkie płacze na tagu #csgo brzmią jak:

Dlaczego Valve zamiast zrobić grę w którą JA będę grać przez 3 dni/tydzień/miesiąc, to robią grę pod ludzi którzy od kilku lat grają w CSa i po wyjściu CS2 dalej będą w niego grać przez kolejnych kilka lat?


Ogólnie od początku chyba Valve zapowiada nie tyle nową grę, co przejście CSa na nowy silnik.
Przejście na nowy silnik - to chyba normalne, że sam core gry w którą niezmienne od lat gra ponad pół miliona ludzi w jednym momencie się nie zmieni xD

#pcmasterrace #gry
  • 11
  • Odpowiedz
@MrGalosh: ludzie coś chcą a sami nie wiedzą czego. Już tu pisali o nowych broniach, postaciach czy nawet to aby wszystkie bronie miały celowanie z oka. To tak trochę jakby narzekać, że w piłce nożnej rękami można grać tylko na bramce i potrzeba zmienić zasady. To jest gra e sportowa gdzie dużym wydarzeniem jest dodanie drewienka na beczce dzięki czemu można odbić granat.
  • Odpowiedz
aby wszystkie bronie miały celowanie z oka.


@xXxPu55ySl4y3RXxX: Coś takiego równałoby się pewnie utracie >90% dotychczasowych graczy, którzy w CSa grają właśnie dlatego, że jest inny niż CoDy i BFy dla casuali xD

Valve robiąc taki ruch byłoby mocnym kandydatem do Nagrody Darwina za 2023 r.
  • Odpowiedz
@MrGalosh: Tacy ludzie pokazują tylko że #!$%@? grali, albo po prostu są #!$%@? i liczą na nowe "mechaniki" które za nich zrobią robotę bo nie potrafią strzelać ani poprawnie się ruszać XD CS nie bez powodu jest tak popularny od 23 lat, to jak CS działa to jest złoty środek i nie ma sensu tego zmieniać i dodawać gówien rodem z hero shooterów. TE zmiany są robione pod stałych graczy i
  • Odpowiedz
@MrGalosh: xD nie gram już w tą grę lata.

Ale też #!$%@? nie ogarniam ludzi, którzy myśleli że jak wyjdzie CS:GO 2 to nagle valve #!$%@? zamysł tej strzelanki "strategicznej" i #!$%@? "ficzery" typu ślizganie się z wzgórza i strzelanie lub zwisanie z sufitu głową w dół.
  • Odpowiedz
@LuzikSebastian: I niby na jakiej zasadzie miałoby to działać? Dobrowolnego korzystania przez każdego w każdym trybie, czy tylko w określonych trybach?

Bo jak to pierwsze, to pokusa wykorzystania tej mechaniki byłaby zbyt duża, żeby ją zignorować- dawałaby ona dużą przewagę i kompletnie rozsadziłaby dotychczasową metę. Wystarczy wspomnieć co się działo z AUG-iem, kiedy był jeszcze mocny i ludzie nauczyli się wykorzystywać jego potencjał. Jego osłabienie nie okazało się jednak zbawienne, bo
  • Odpowiedz
@xXxPu55ySl4y3RXxX: CS to CS, na pewno nie dodadzą używania celowników, bo to nie jest tego typu gra. Jak chcesz celować i by headshot zabijał, to zapraszamy do R6:Siege. Tylko jest bardziej skomplikowany od "pseudo strzelanek" jak CS czy Valo.
  • Odpowiedz
@MrGalosh: Dota2 na podobnej zasadzie przechodziła na source2 i tam ludzie zamiast narzekać to się cieszyli. Chociaż pewnie częściowo jest to zasługą tego, kiedy to spotkało dotę, a kiedy spotyka to csgo.
  • Odpowiedz
@vanillla_guy: hmm ogólnie rzecz biorąc, jeszcze w czasach jak za gówniaka grałem w 1.6,strasznie mi i znajomym podobał się realizm w grze. Ze kule latały z rozrzutem, trzeba było trafiać seriami, po trafieniu postać zwalniała i że generalnie wystarczy 1 lub kilka trafionych pociskow i RIP.

Coś co mi się nie podoba w obecnym CSGO / wypracowaniu "mety" (sam nie wiem) to to że zasadniczo mało tam jest takiego taktycznego strzelania.
  • Odpowiedz
czy nawet to aby wszystkie bronie miały celowanie z oka


@xXxPu55ySl4y3RXxX: Najgorsza możliwa mechanika którą można dodać do tak arkadowej strzelanki. Celowanie z oka nadaje się tylko i wyłącznie do gier taktycznych albo pół-taktycznych takich jak ARMA czy S.T.A.L.K.E.R. a nie do CS-a gdzie absolutnie wszystko jest zaprogramowane tak aby było na sztywno.
  • Odpowiedz