Wpis z mikrobloga

Hejka, potrzebuję lekkiej porady od #programista15k

Pracuję w korpo i mamy dofinansowanie na szkolenia. Z kursów co mogłyby mnie najbardziej interesować to kursy Pythona, Javy, Analizy Danych, Analizy Danych w Pythonie, kurs Linuksa, PowerBI i pisanie stron. Są to normalne jakieś #bootcamp

Szczerze najbardziej zaciekawił mnie #python tylko, że... ja go używam już. Jestem nie jako samoukiem oraz miałem to wymuszone potrzebą nauki na studia magisterskie. Jak można się spodziewać nie mam idealnej wiedzy, ale to co potrzebowałem to się nauczyłem sam. Skończyłem nawet sieć neuronową w #tensorflow na studia.

Co teraz zrobić? Brać ten bootcamp? Normalnie kosztują kilka tyś, ale z dofinansowaniem firmy mam sporą zniżkę do kilku stówek. Aż szkoda nie korzystać. W CV papierek też lepiej by wyglądał ale z 2 strony może to być strata czasu. Jest to kurs Pythona od podstaw. Oprócz tego Analiza Danych w Pythonie też krąży wokół pandas/numpy/matplotlib, więc nic czego nie robiłem. Scrapowanie też robiłem sam. Z 3 strony utrwaliłbym może sobie wszystko. Co tam w ogóle robicie na tych bootcampach?

Albo może wybrać jakiś PowerBI do tworzenia raportów lub analizę danych pod SQL? Nie mam kompletnie pojęcia co może mieć sens.

#programowanie #korposwiat
  • 8
@lonceg: u mnie w robocie była ostatnio rozkmina o bootcampach, że to wywalanie kasy, bo świat wygląda dziś tak, że jak chcesz się czegoś nauczyć to przecież masz jutuba udemy i bardzo dobre kursy są dostępne od ręki. Tylko ludzie muszą zabulić za to, co mają dostępne za darmo, żeby się lepiej poczuć.

Więc ja bym raczej nie liczył na to, że wszyscy na wpis o bootcampie przychylnym okiem patrzą.
@lonceg:
1. Nie lepiej wybrać sobie coś pod kątem tego, co byś chciał robić w przyszłości?
2. Trochę mało info podajesz. Ciężko ocenić czy jakiś bootcamp będzie dobry dla Twojego stanu wiedzy jeśli tak naprawdę nie mamy zielonego pojęcia co to za bootcamp ani jaki jest poziom Twojej wiedzy.