Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Zoyav: 400 000 zł długu za co? Ech, tak to jest jak amatorzy biorą się za tłumaczenie amerykańskich memów ( ͡° ʖ̯ ͡°) @massejferguson @pieczony_szczur_z_ogniska byś się #!$%@? zdziwił jeden z drugim xD Jestem inżynierem elektrykiem, pracuję jako nadzór na budowie i mam właśnie niewiele mniej niż te 90k. A monterzy robiący pode mną to już na pewno przebijają te 90k - podstawy mają niewiele mniej niż
A monterzy robiący pode mną to już na pewno przebijają te 90k - podstawy mają niewiele mniej niż ja, a do tego robią fuchy po robocie czy w weekendy i wpada im po 2-3k za kilka ekstra godzin tygodniowo.


@kompek: tak, tak 2-3 k za kilka godzin ekstra xD to jest własnie domena roboli i januszy od transportu, #!$%@? po 12 godzin dziennie 6-7 dni w tygodniu i potem chwalą sie
90k to spokojnie obrotny elektryk zrobi.


@j3sion: Nie. Nie zrobi. Typie nie znasz sie kompletnie to nie wypowiadaj sie bo sie tylko osmieszasz. 6k na reke to jest max ile mozna wyciagnac w tym zawodzie i to po 60g tygodniowo (czyli dwa etaty). Normalny etat 40h to 4k.

Zaczniesz kiedys pierwsza prace to zobaczysz jak to wyglada. I nie jest tak jak na wykopie ze kazdy zarabia po kilkanascie tysiecy.
@kompek Zgodnie ze sprawozdaniem za ubiegły rok. Średnia w Tauronie na stanowisku elektromonter to 3422 brutto. 3500*12 = 42 tys. Trochę daleko do 90. Taki elektromonter musiałby robić prywatę w dużo wyższym wymiarze niż pracuje w firmie. No ale wtedy to by nie pracował tylko robił sam firmę prywatną na pełen etat.

Elektryk może zarabiać w okolicach tych 90 000 a nawet w więcej (np pracujący na statku czy przy specjistycznym sprzęcie)
@Cadore: prawie, dokładnie to niecałe 4,5 roku.