Aktywne Wpisy
odyn88 +113
Bądź Daria Dąbrowska
- nie wyszło ci w modelingu, ale dzięki uczestnictwu w Top Model masz konto na IG z dużą ilością (głównie nieletnich) obserwatorów
- wrzucaj coraz więcej erotycznych zdjęć
- załóż OF gdzie już idziesz na całość
- nie używaj makijażu, stylizuj się na przećpaną 14 latkę żeby przyciągnąć jak najwięcej zwyroli
- twój IG to już właściwie tylko soft porn, gdzie nadal większość followów jest od nieletnich
- wejdź
- nie wyszło ci w modelingu, ale dzięki uczestnictwu w Top Model masz konto na IG z dużą ilością (głównie nieletnich) obserwatorów
- wrzucaj coraz więcej erotycznych zdjęć
- załóż OF gdzie już idziesz na całość
- nie używaj makijażu, stylizuj się na przećpaną 14 latkę żeby przyciągnąć jak najwięcej zwyroli
- twój IG to już właściwie tylko soft porn, gdzie nadal większość followów jest od nieletnich
- wejdź
pacjent Ford Mondeo 2013 rok MK4 ze skrzynią Powershift. po odpaleniu na zimnym jeszcze silniku i oleju w skrzyni wszystko jest w porządku i nie szarpie, natomiast mniej więcej po 20 minutach jazdy gdy ten olej się nagrzeje to wtedy zaczyna szarpać przy zmianie biegów i dodawaniu gazu, a jak się włączy tempomat to obroty falują. ktoś wie co to może być?
@asdfashaass: być może.
zaraz po M32 od GM.
Falowanie obrotów to zawalone tłoki opiłkami.
Dorzucę do tego połamane przekładki w tlumiku drgań.
Czyli popsuła się jak każda inna.
Z ciekawości ile przejechałeś?
Szykuj 9-12k cebulionow
- Skrzynię trzeba zdjąć/założyć
- Rozebrać/Złożyć
- Wyczyścić
- Mechatronikę wyczyścić/zregenerować
- czujnik wałka wymienić
- Zregenerować obowiązkowo tłumik drgań
- Wymienić uszczelki
- Wymienić filtr zewnętrzny/wewnętrzny
- Olej do ASB
- Wymiana czujników położenia
To jest absolutny standard przy rozbieraniu skrzyni - pozostaje pytanie w jakim stanie