Wpis z mikrobloga

@baba_by_sie_jednak_przydala: Tak, MT07. I generalnie jestem trochę zakochany w tym modelu bo przesiadka z chińskiej 125 to jak przesiadka z malucha do merola, nie mam niestety za bardzo porównania do innych motocykli. Wiadomo też jak to na kursie, raczej się nie odkręcało za bardzo bo głównie plac, a z tego co widziałem MT07 potrafi gumować na 3 pierwszych biegach po prostu operując gazem bez strzału ze sprzęgła... Także jestem raczej nastawiony
@pythonista_hobbysta: Nowego Horneta można elektronicznie zablokować na A2 - czyli te 47 KM, to w sumie całe 3 KM więcej niż duke 390 a jak będziesz chciał więcej mocy to cyk do serwisu Hondy i odblokowana pełna. Aczkolwiek 390 polecam całym sercem, bo ostatnio zaczynam tęsknić za nim i żałować że sprzedałem (zwłaszcza patrząc jak poszły do góry ceny)
a z tego co widziałem MT07 potrafi gumować na 3 pierwszych biegach po prostu operując gazem bez strzału ze sprzęgła...


@pythonista_hobbysta: jeśli ważysz 80kg to na żadnym biegu mt07tylko z gazu nie wejdzie na koło. Jak ważysz 70 kg to może na 1biegu może.

Niema co się bać mt07 i mocniejszych, jak dawałeś sobie rady na nim na placu i w mieście to czego tu się bać?
Samochodów też się boisz?
@pythonista_hobbysta: MT07 to bardzo przyjazny motocykl o dość łagodnej charakterystyce silnika. Swego czasu sporo jeździłem rocznikiem 2018 i raczej nie miałem się do czego przyczepić. Tak jak mówi @mpetrumnigrum, MT07 nieźle zbiera się z dołu, ale nie na tyle, by sama z siebie wyrywała z dwójki na koło. No moooże jeśli ważysz 60 kg i jedziesz z pustym bakiem, to lekko się podniesie. Żeby wyrwać ją na koło, musisz tego