Wpis z mikrobloga

Od kilku lat zastanawiam się do jakiego motocykla podłączyć wózek boczny.
Na początku chciałem podłączyć do ciężkiego adv.
A od dwóch lat do jakiegoś klasycznego.
Wózek velorexa więc myślałem o nowej jawie ts 350.
Bo to 2t więc lepszy od każdego 4t. Ale dochodzą mnie słuchy że jakość Czesi nadal nie poprawili i przejechać jawą 15 tys km bez awarii to jakiś cud na poziomie gdy dziewica urodziła syna. Pomyślałem o Benelli imperiale ale to jest tak absurdalnie słabe że tiry i motorowerzyści będą mnie wyprzedzać. Znowu najpiękniejszy klasyk W650/800 jest bardzo drogi podobnie jak Bonevill.
A kupowanie nowocz śnie wyglądających motocykli nie ma sensu gdyż wygląd takiej np xj600 z wózkiem przypomina mi cygańsko-rosyjski styl mieszkaniowy rokokoko.
Jest jeszcze Bulet efi 500 ale ten też się #!$%@? jak nie dowartościowania dziewczyna.
Znacie jakieś klasycznie wyglądające motocykle do 20 tys zł?
#motocykle
  • 36
@mpetrumnigrum: tam się nie ma co psuć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bo nie tylko wygląda jak klasyczny ale po prostu taki jest z wszystkimi tego wadami i zaletami.
Triumphy też drogie. Wszystko co fajne drogie
@mpetrumnigrum Royal Enfield? ostatecznie możesz poszukać Rometa Classic 400 , był z wózkiem dostępny. Ewentualnie zerknij na nowego Junaka SR400 , całkiem fajnie się prezentuje. Benelli faktycznie słaby, ale co z tego. Jeździ się fajnie, myślę że z wózkiem wyglądałby super.
@Kick_Ass: Romet clasic był i już od dawna go nie ma tak jak części do niego.
Wiesz w jeździe z wózkiem ważna jest też prędkość podruzna 100 km/h aby na drogach jechać równo ze wszystkimi. A nie czekać kiedy samochody będą na tobie wymuszać ustępowanie podczas wyprzedzania.
Junak dr/rs 400 wygląda jak współczesny motocykl więc się kompletnie nie nadaje.
@mpetrumnigrum: Dla mnie motocykl z wózkiem bocznym dzisiaj jest bez sensu, to jest bieda wynalazek z dawnych czasów. Znajdź taki motocykl i przejedź się nim, ja to zrobiłem i powiedziałem nigdy więcej, to jest zaprzeczenie całej frajdy z jazdy motocyklem.
Dla mnie motocykl z wózkiem bocznym dzisiaj jest bez sensu, to jest bieda wynalazek z dawnych czasów. Znajdź taki motocykl i przejedź się nim, ja to zrobiłem i powiedziałem nigdy więcej, to jest zaprzeczenie całej frajdy z jazdy motocyklem


@Bigbaldbajk: jeździłem dwoma ruskami na krótkim dystansie i jednym nowoczesnym na zamkniętym terenie. Jazda jest spoko.
Dla mnie zaprzeczeniem frajdy z jazdy są te motocykle 4t produkowane od 22 lat. Liniowe oddawanie
A jakieś starsze modele bokserów bawarskiego potentata?

A jak z przednim zawiasem, do wózka znacznie lepszy jest wahacz, masz na to plan?


@Man_of_Gx: miałem na to konkretny plan już był bliski realizacji, chciałem kupić R1100GS ale wtedy zajarałem się tuningiem 2 t. I przechulałem jakieś 30tys zł na tuningi i przeróbki silników 2t.
Teraz trochę kasy nazbierałem i znów powraca do mnie ten wózek ale wstępnie się rozglądam.
@mpetrumnigrum: Nie rozumiem niechęci do 4T, w sport litrze od późnych lat 90tych masz liniowe oddawanie nie mocy ale w sporym zakresie prędkości nadmiaru mocy, póki idzie z gazu na gumę znaczy że ma nadmiar.
Także słuchaj no, mpet, enteg czy jak Ci tam, jeździłeś torowym litrem? Bo ja znam kogoś kto jeździł i opowiedział mi to i owo więc wcale nie uważam ze japońskim viertaktom brakuje frajdy, jasne?
:-)

Gx
Nie rozumiem niechęci do 4T, w sport litrze od późnych lat 90tych masz liniowe oddawanie nie mocy ale w sporym zakresie prędkości nadmiaru mocy, póki idzie z gazu na gumę znaczy że ma nadmiar.

Także słuchaj no, mpet, enteg czy jak Ci tam, jeździłeś torowym litrem? Bo ja znam kogoś kto jeździł i opowiedział mi to i owo więc wcale nie uważam ze japońskim viertaktom brakuje frajdy, jasne?


@Man_of_Gx: ( ͡
jest dużo 4t które nie są liniowe ale trzeba omijać wszystkie R4 i ogólnie Japonię


@PiotrFr: rozmawiałem z Man od gx ogulnie o motocyklach solo. Bo do zaprzęgu najlepszy jest silnik który przy ruszaniu ma jak najwięcej Nm i liniowo oddaje moc.