Wpis z mikrobloga

#benelli #pokazmotor #chwalesie #motocykle

W końcu kupiłem Benelli Leoncino Trail. Podobał mi się od czasów premiery, w końcu spełniłem swoje małe marzenie. Czemu nie 800? Kurcze nie wiem, poczekam ze dwa sezony , zobacze jak się sprawują, czy nie trapią ich bolączki wieku dziecięcego. Ale powiem wam że nigdy nie czułem się aż tak na swoim miejscu jak na Benku. Owszem , Vstrom był wygodny,ale nie miał tego czegoś. Szeroka prosta kiera, wysoka, no cud miód.

Czemu nie CFMoto? przeważyły względy praktyczne,tu do serwisu będę mieć poniżej 10km, z CFMoto musiałbym bujać się 30-50km , ceny serwisu w przypadku Benka są wyższe ale jednocześnie w okresie gwarancyjnym nie płace za nic więcej, w końcu Benek jest na rynku od 2017, w zasadzie nic się z nim nie dzieje, jakieś pierdoły, są już nawet userzy którzy przebili 100tkm na TRK z tym samym silnikiem. No i trafiłem na wątek na reddicie gdzie trochę się naczytałem narzekań na Heritage, wiem, nowa maszyna, to głównie pierwsi użytkownicy są jej testerami..

Także pozostało zarejestrować i zaczynać nową przygodę. Będzie to mój 9 motocykl z czego 7 "chińczyk" , aha wyszedł mnie 22900,rocznik 2021 , to niedużo , zważywyszy że roczniki 2023 (które niczym nie różnią się od poprzednich) kosztują pod 29 koła.

Teraz będe kołował osprzęt do niego, zaczynając od sakwy bo ni chu chu nie pasuje mi do niego kufer. Macie jakieś typy skrablerowatych torebek? Myślałem o Shad SR38 ale jest chyba ciut za mała na codzienne pakowanie do roboty.
Kick_Ass - #benelli #pokazmotor #chwalesie #motocykle

W końcu kupiłem Benelli Leonci...

źródło: temp_file.png3246552861097036058

Pobierz
  • 28
@Kick_Ass: kurczę, liczyłem, ze weźmiesz coś bardziej egzotycznego :D trail jest piękny, życzę przyjemnej i bezawaryjnej jazdy.

Fajnie wyglądają torby od xsr, ale drogie niestety.

Lew na błotniku jest plastikowy?
@Kick_Ass: i z ciekawości, jak dzisiaj kupiłeś ale czekasz na rejestracje to motocykl nadal zostaje w salonie? Planuje zakup nowego pierwszy raz i zastanawiam sie ile zajmą im papiery, teoretycznie w Gdyni, od rana siedzą ludzie od leasingow itd przy okienku i ogarniają wszystkie tablice w jeden dzień, a w benelli rok temu mówili coś o 10dniach
@mchmjszk no z dnia na dzień, przegląd zerowy robią mi max w 1 dzień. jak już mam tablice to zabieram. przy rejestracji nowego dostajesz już stałe numery ale miękki dowód.
@PiotrFr ja w tydzień potrafie zrobić 700-800 km więc te serwisy trochę częściej, no i nie masz maszyny na parę dni..do tego cfmoto nie ma u nas magazynu z częściami więc zawsze się dłużej schodzi.
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@PiotrFr: jak wypada z ustawieniem zaworów to jest dzień z bani, bo musi być zimny, najczęściej odstawiasz dzień wcześniej.
@mchmjszk ja myślałem, ze wchodzisz do salonu z kasą i w ten sam dzień wyjeżdzasz maszyną, ale to tak nie wyglada. Dostajesz papiery w salonie, załatwiasz tablice i miękki dowód, ubezpieczenie i dopiero odbierasz. Jak masz daleko do salonu to zejdzie pare dni.
@Kick_Ass: tak, jest na to stelarz, na który zaczepia się tę torbę 'od góry' na 2 nasuwane nawet nie zatrzaski takie ciasne klamry + jest z tylu torby pasek, ktorym mozna przypiac torbę do stelarza na szybko (w zupelnosci wystarcza), a jak ktos potrzebuje to są jeszcze w naroznikach szlufki, którymi można dodatkowo torbę bardziej na stałe sobie 'przywiąać' do stelarza.
@BratProgramisty: trochę właśnie do tego piję: entuzjaści chińskich motocykli są tak bardzo przekonani o ich jakości, że zawsze czuja potrzebę powołania się na to, że silnik jest albo na licencji albo pochodzący od motocykli japońskich.
@apee:

jak wypada z ustawieniem zaworów to jest dzień z bani, bo musi być zimny, najczęściej odstawiasz dzień wcześniej.

To i tak przez większość czasu nic nie robią i mógłby to ogarnąć szybciej.
Ale dalej czy 10 km czy 30 km nie wydaje mi się istotną różnicą