Aktywne Wpisy
LSkiper +1092
Nie wiem co mnie skłoniło aby pisać takie rzeczy na portalu ze śmiesznymi obrazkami, ale trudno. Jakoś muszę to z siebie wyrzucić.
Dzisiaj po godz. 3 odeszła ode mnie moja wieloletnia dziewczyna. Byliśmy ze sobą ponad 10 lat - ta dekada była wypełniona ogromnym szczęściem, które mnie spotkało z jej strony - najpierw spotykaliśmy się, aby w ogóle ocenić czy się lubimy, potem codzienne pisanie po 100-200 sms/dzień, potem sama świadomość o
Dzisiaj po godz. 3 odeszła ode mnie moja wieloletnia dziewczyna. Byliśmy ze sobą ponad 10 lat - ta dekada była wypełniona ogromnym szczęściem, które mnie spotkało z jej strony - najpierw spotykaliśmy się, aby w ogóle ocenić czy się lubimy, potem codzienne pisanie po 100-200 sms/dzień, potem sama świadomość o
strfkr +176
Zaraz będzie 2000 plusów za takiego gówno, a gwarantuje, że ani jednego z pulsujących ani OPa nigdy nie spotkała taka sytuacja. Na wykop można wrzucić cokolwiek bezmyślnie przetłumaczonego z Ameryki, nie musi mieć jakiegokolwiek związku z rzeczywistością w Polsce, a takie wykopki będą w komentarzach pisali jakie to prawdziwe i że już mają tego dość (nigdy ich to nie spotkało)
#bekazprawakow #bekazwykopkow
#bekazprawakow #bekazwykopkow
W końcu kupiłem Benelli Leoncino Trail. Podobał mi się od czasów premiery, w końcu spełniłem swoje małe marzenie. Czemu nie 800? Kurcze nie wiem, poczekam ze dwa sezony , zobacze jak się sprawują, czy nie trapią ich bolączki wieku dziecięcego. Ale powiem wam że nigdy nie czułem się aż tak na swoim miejscu jak na Benku. Owszem , Vstrom był wygodny,ale nie miał tego czegoś. Szeroka prosta kiera, wysoka, no cud miód.
Czemu nie CFMoto? przeważyły względy praktyczne,tu do serwisu będę mieć poniżej 10km, z CFMoto musiałbym bujać się 30-50km , ceny serwisu w przypadku Benka są wyższe ale jednocześnie w okresie gwarancyjnym nie płace za nic więcej, w końcu Benek jest na rynku od 2017, w zasadzie nic się z nim nie dzieje, jakieś pierdoły, są już nawet userzy którzy przebili 100tkm na TRK z tym samym silnikiem. No i trafiłem na wątek na reddicie gdzie trochę się naczytałem narzekań na Heritage, wiem, nowa maszyna, to głównie pierwsi użytkownicy są jej testerami..
Także pozostało zarejestrować i zaczynać nową przygodę. Będzie to mój 9 motocykl z czego 7 "chińczyk" , aha wyszedł mnie 22900,rocznik 2021 , to niedużo , zważywyszy że roczniki 2023 (które niczym nie różnią się od poprzednich) kosztują pod 29 koła.
Teraz będe kołował osprzęt do niego, zaczynając od sakwy bo ni chu chu nie pasuje mi do niego kufer. Macie jakieś typy skrablerowatych torebek? Myślałem o Shad SR38 ale jest chyba ciut za mała na codzienne pakowanie do roboty.
Fajnie wyglądają torby od xsr, ale drogie niestety.
Lew na błotniku jest plastikowy?
Serio to jest takie kluczowe raz w roku się przejechać 30 km motocyklem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To chyba jak silnik wybuchnie i będą czekać na nowy. Przecież przegląd to jest chwila
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@mchmjszk ja myślałem, ze wchodzisz do salonu z kasą i w ten sam dzień wyjeżdzasz maszyną, ale to tak nie wyglada. Dostajesz papiery w salonie, załatwiasz tablice i miękki dowód, ubezpieczenie i dopiero odbierasz. Jak masz daleko do salonu to zejdzie pare dni.
@Kick_Ass: widzę, że tam jest wymiana oleju co 6kkm, więc przy takich przelotach będziesz tam co 2 tygodnie. Złoty klient.
Z czego tam jest silnik? Rozwiercony Kawasaki, licencjonwany Hondy czy składany przez KTMa? xD
To i tak przez większość czasu nic nie robią i mógłby to ogarnąć szybciej.
Ale dalej czy 10 km czy 30 km nie wydaje mi się istotną różnicą